Caronatopic #8

Heb jij je uitslag al? :slight_smile:

Tot hoelaat werken ze in die laboratoria? Ik zit nu nog steeds te refreshen voor de uitslag, maar vriend zegt dat er nu echt niemand meer werkt :joy::smirk:

Ik kreeg de uitslag destijds rond 23

2 likes

Kan nog hoor! Mijn tante heeft net 10 minuten geleden haar uitslag gekregen.

1 like

Met koorts niet neeā€¦ maar ik ben zelf de eerste jaren van mā€™n werk (jeugd gehandicaptenzorg) soort van maanden verkouden geweest. En met een verkoudheid ga (ging haha) ik wel gewoon boodschappen doen of naar de universiteit of met mā€™n kind naar de speeltuin :grimacing:

Wow realisatie momentje danā€¦ dat daar op kerstavond ook nog mensen zitten te werken. Mijn vriend heeft nu ook nachtdienst in t ziekenhuis dus ik weet ook wel dat niet iedereen 9-5 werkt. Maar jeetje in t lab ook, had ik nooit bij stil gestaan.

2 likes

Verkoudheid vind ik wat anders (hoewel nu niet zoals je zegt want pandemie) maar voorheen ging ik met een snotneus wel de deur uit voor boodschappen ofzo. Maar koorts, dan voel je je toch sowieso kut en dan heb je gewoon iets. Heb het zelden, maar dan wil ik echt alleen als een zielig hoopje in bed liggen.

Zijn er dan mensen die prĆ© corona met een verkoudheid thuisblijven? Ik zei dan eerder dingen als 'ik ben wel verkouden dus laten we maar even niet zoenenā€™:stuck_out_tongue_closed_eyes:

15 likes

Ik vraag me af hoeveel corona besmettingen er over 2 weken zijn door kerst, ben benieuwd :stuck_out_tongue_closed_eyes::stuck_out_tongue_closed_eyes:

7 likes

Genoeg vrees ikā€¦ eerst kerst, precies na 5-6dagen incubatietijd oudjaarsavond en begin januari zullen de cijfers wel flink stijgenā€¦

2 likes

Mijn vriend is ook positief, wat te verwachten was. Enige wat dus wel positief is aan bijna niet kunnen ruiken is dat je de gourmetlucht niet ruikt :grinning_face_with_smiling_eyes:.

Achteraf gezien denk ik dat t bij mij zondag of maandag al begonnen is omdat ik zondag al wat benauwd was en heel veel geslapen heb (maar ook een slechte nacht en ben al 30 weken zwanger) en maandag was ik misselijk en hoofdpijn. Maar dat weet ik aan zwangerschap. Ik denk nu dat dat niet klopt.

Alleen dat geeft mij wel aan hoe verraderlijk het virus is. Met alle klachten zoals ik ze heb, had ik vorig jaar alles gedaan. En omdat benauwdheid ook past bij je 3e trimester heb ik er geen tel bij stil gestaan.

5 likes

Nog meer mensen op het Coronauitslag-wachtbankje? Gisterochtend 10.00 uur test gedaan.

1 like

Goed dat hij ook getest is! En ja ik snap wat je bedoelt, ik heb zo vaak gedacht ā€˜zwanger of corona?ā€™. Maar dat is gewoon lastig en je hoeft jezelf niks te verwijten als je toen nog dingen bent gaan doen.

Hoe voel je je nu?

Mijn vriend gister om 14 en had het om 23.

@Nefertiti ik verweet mezelf gisteren echt veel maar nu niet meer. Het was ook gewoon niet begonnen met de ā€˜bekendeā€™ klachten. En daarom denk ik ook wel dat t sneller gaat dan je verwacht. Ik denk oprecht dat me niks te verwijten valt.

Ik voel me okƩ. Bijna geen reuk en smaak, keepijn en sinds gisteren wel wat benauwd als ik zit, maar als ik lig is dat weg. Benauwdheid als ik de trap te snel oploop, maar dat had ik al. En heel af en toe hoesten. Verder niks.

1 like

Yes, ik heb hem gisteren om 8:50 gedaan.

1 like

Spoedig herstel voor jou en je vriend gewenst! :bouquet:

2 likes

Gister 11.00. Hoop vandaag op een mooi negatief kerstcadeau :santa:

Ik kom weer even zeuren. Ik moet vandaag de hele dag werken en vier kerst alleen met mā€™n vriend verder ivm corona. Vandaag en morgen gaan onze gezinnen wel gezellig afspreken want ja het is kerst he. En nu hoor ik ook nog dat mijn vriendinnen waar ik super close mee ben met zā€™n allen (5ā€™en) oud&nieuw gaan vieren in een vakantiehuisje maar mij niet hebben uitgenodigd want jij houdt je aan de regels dus je wil toch niet :sob: wat ook klopt maar wat een kut situatie zeg

13 likes

Ach dat is wel heel erg lullig inderdaad. Sterkte en werkze vandaag :heart:

Ah dat is wel echt kut en kwalijkā€¦
Hoop dat je werkdag voorbij vliegt en je het gezellig krijgt met je vriend. :kissing_heart: