Caronatopic #8

Ik verbaas me ook over mensen met koorts etc. die na een negatieve test toch op bezoek gaan etc? Waarom zou je dat doen, of we nu in een pandemie zouden zitten of niet? Als je iets anders hebt wat mogelijk besmettelijk is ben je toch ook aso en best kut bezig?

@Baron lees ik goed dat of jullie nu met 2 (je zus en jij) bij je ouders en broer (1 huishouden) langsgaan of dat jij en je ouders en broer bij je zus langsgaan? Dus waar je ook bent, in dezelfde samenstelling qua mensen? Dan zou ik ook gewoon voor de grootste locatie kiezen. Want de ene kant om is het ‘ok’ conform regels en de andere kant om niet. Dat is toch sowieso niet logisch. Het boeit het virus niet of je met dezelfde mensen bij je ouders of bij je zus bent denk ik dan. Het is niet alsof er bij je zus dan ineens extra mensen komen XD.

3 likes

Wtf is dit?

https://www.instagram.com/p/CJL9gGcnO_I/?igshid=1ejd5zlujp47n

Jammer dat ie alleen een linkje toont.

Nee joh wtf is dit :scream:

1 like

Omg, vind dit echt not done.

6 likes

Ik vind dit zo sneu voor Diederik en zo totaal niet grappig. Hij heeft haar juist altijd zo gesteund en geholpen, en dan krijg je zo’n video waarin je als een vieze pedo wordt neergezet.

24 likes

Jezus wat vies.

Famke Louise is 22.

4 likes

Gedroeg ze zich er maar naar.

8 likes

Echt…mensen die haar maar blijven verdedigen met “ze is nog jong” stop ermee. Het is gewoon een stompzinnig kind in precies dezelfde klasse als Bizzey. Je hoeft haar niet te verdedigen omdat het een jong, wit meisje is.

19 likes

Niemand verdedigt haar hier. En waar zou ze voor verdedigd moeten worden? Zij is in dit filmpje net zo goed slachtoffer van pesterij lijkt me.

1 like

Omdat ze het zelf post. Denk dat ze het filmpje dus wel oké vindt…

Dit is niet haar eigen account.

Oh, sorry. Dacht ik!

Ik zeg toch ook niet dat mensen HIER haar verdedigen (al is dat wel zo, al vaak genoeg gebeurt). In het algemeen krijgt vrij vaak “Ach, laat haar toch, ze is nog jong” comments, naast degenen die haar volledig kapot maken natuurlijk wat ook weer niet ok is. Maar het is niet erg om gewoon te constateren dat het een ongetalenteerd en onsympathiek mens is.

Oh huh nou volg ik het ook niet meer. Ik dacht dat het een fake account was. Op haar eigen account zie ik het niet staan? Maar misschien omdat ik het net gereport heb.

Oh dat zou wel echt heeel triest zijn ja. Dacht echt dat dit gewoon door een of ander triest figuur was gemaakt. Niet Famke dus. Maar misschien wel dan

1 like

Ik heb de comments gelezen en het filmpje is door iemand anders gemaakt. Maar famke heeft het wel op haar eigen account gedeeld, dus blijkbaar staat ze er wel achter en kan ze er prima om lachen.

Dit is overigens wel Famkes eigen account en geen fake account.

1 like

Ik volg haar verder ook niet… Maar dacht door het vinkje dat het haar echte account wel zou zijn!

1 like

Ja ik zie het nu inderdaad, ik had het verkeerd begrepen. Is zij wel gewoon. Man wat een domme actie

1 like

Walgelijk! Haar volgers vinden dit vast geweldig maar dit is echt not done!

Omg zou hij ingelicht zijn van te voren?

Zooooo smakeloos dit omg