Caronatopic #8

Je zei dat je geen idee had hoe het komt toch? Ging je niet een theetje drinken met een vriendin binnen bv, kind naar de opvang, of sinterklaas vieren? Of ging je echt alleen naar de supermarkt oid?

(Omdat ik bijna niemand binnen zie denk ik dat ik een heel kleine kans loop en daarom ben ik altijd extra benieuwd naar bewegingen van mensen die wel besmet zijn geraakt om er van te leren. Je hoeft het natuurlijk niet te beantwoorden als je niet wilt!)

Klopt. Sinterklaas heb ik gevierd, dat kan het niet zijn. Ik heb alleen op 11 december nog op kantoor gewerkt en een collega bleek later positief (een week later). Alleen die kans was ook nihil zei ggd. Wel kind inderdaad naar de opvang gebracht, maar altijd mondkapje en 1,5 m afstand. Verder afgelopen 10 dagen niemand op bezoek gehad oid

Dankje!

Zo las ik het wel eigenlijk. Maar laten we vooral hopen dat het niet zo gaat zijn.

Ben nu uiteraard ook benauwd aan 't worden, maar kan nu uiteraard niet herinneren of ik dit ooit vaker heb gehad bij gewone verkoudheid. En alles voelt nu alsof ik doodga. Fijn deze zenuwen
Heb echt die uitslag nodig…

1 like

Misschien hebben de kinderen het toch overgedragen in de opvang?

1 like

Ik heb gedroomd dat ik de vaccinatie kreeg maar in de rij stonden allemaal coronagekkies die zich niet aan de anderhalve meter hielden.
Alsnog jammer dat ik wakker werd.

Ja, alleen zei de ggd mevrouw dat ook die kans nihil is… ik weet t niet. T verandert ook niks natuurlijk maar toch

Wat vervelend voor je zeg, ik leef met je mee! Mijn moeder en ik hebben het waarschijnlijk van mijn neefje gehad, die hier 1x in de week komt. 2 dagen kdv, er is achteraf geen andere mogelijkheid dan dat hij het (zonder ziek te zijn) heeft overgebracht. Heel stom natuurlijk en balen. Hoop dat je snel weer opknapt!

1 like

Dat is ook klote! Knapte jij snel op?

Als kinderen zelf niet ziek zijn maar t wel overdragen dan kan je er bijna niet aan ontkomen lijkt wel. Niet in contact komen met kinderen alleen :grimacing:

Ik heb milde klachten gehad maar nog steeds de nasleep (heb het half oktober gehad). Ik ben aan het revalideren sinds vorige week bij de fysio.

Maar laat mijn verhaal voor wat het is, elke persoon ervaart het anders! Blijf bij je gevoel en neem de dag zoals die komt :kissing_heart:

1 like

Omdat de drukte eerder dan verwacht toeneemt zullen er morgen militairen ons komen ondersteunen op de IC. Ik zal mijn haar extra mooi föhnen en een likje mascara op doen :sunglasses::innocent: update volgt morgenavond!

113 likes

Eens, je hebt ook gelijk. Mn leidinggevende belde en gaf aan dat mijn collega inmiddels wel echt zieker is terwijl ze alleen een loopneus had. Dus dat stemt niet positief haha.

Nu neem ik het topic niet meer over. Ik hoop 2021 coronavrij in te gaan!

1 like

Mijn vader belde net, mijn moeder is vanacht heel ziek geworden en ze gaat zo een sneltest doen want ze willen het graag weten.

Godsamme.

3 likes

Oeh dat er maar veel knappe mannen en vrouwen tussen mogen zitten :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:
En hopelijk helpt het jullie ook met de druk! En anders moet je wel ff een witte mannen opmerking maken he, doe het voor mij :rofl:

“Nou met zo’n koppie maakt t niet uit dat je niks kan hoor, ga jij maar gewoon uit de weg mooi zitten wezen daar help je ons ook echt onwijs mee hoor tijger!”
Of iets in die trant :joy:🥸

32 likes

Hebben jullie nog handjes nodig.
Asking not for a friend.

Ik had me toen toch aangemeld voor die nationale Zorgklas hè, nooit meer iets van gehoord.

3 likes

Ik denk dat er nu genoeg Ok personeel is voor ondersteuning van de verpleging op IC. Het is alleen zo dat voor bepaalde handelingen een gecertificeerde IC vpk nodig is en dat maakt het werk extra zwaar. Het moet steeds door heb gedaan worden en anderen inwerken kost gewoon tijd en energie.

Oooh dat was trouwens niet op jou, was de

vergeten.

Maar snap het wel, dat steeds voor doen en inwerken.
Toch wel jammer, had graag meegeholpen.

Hahaha ik ga wel proberen ergens een “grapje” te maken.

———————-

Aan al de zieken hier, veel beterschap!

2 likes

Ik begin hem echt te knijpen, mag van mezelf maar eens per kwartier kijken want moet ook nog dingen gedaan krijgen. Maar de drang om in te loggen is niet normaal