Caronatopic #8

Ik weet niet waarom maar ik vind dit iets heel aandoenlijks hebben. Ik denk omdat er zo veel artiesten ook aan meedoen? En het besef dat zij al deze maanden gewoon niets hebben kunnen doen qua optredens en dan ook dat de overheid dit gaat organiseren. Ik heb wel mijn twijfels of het werkt maar ik vind het eigenlijk wel heel leuk dat dit wordt gedaan.

31 likes

Haha oh god dit zou echt een drama zijn voor de vergeetachtige mensen onder ons. Ik zou 10x opnieuw moeten voor ik alles heb. :cry: Maar vind het wel een leuk idee!

5 likes

Voor iedereen die het te druk vindt in de supermarkt, probeer het volgende week eens einde van de avond. Succes gegarandeerd. (Tenminste hier wel)

Vandaag en de komende dagen zal het sowieso nooit rustig zijn.

Ik probeer vaak ook later in de avond te gaan maar bepaalde schappen zijn dan gewoon leegā€¦

Als iets ervoor zorgt dat ik mijn huis uit ren als ze op tv zijn, dan zijn het die bloedverziekend irritante Suzan en Freek wel

11 likes

Over een uurtje heb ik de 1e coronatest in mn leven (haha, wat dramatisch) maar ik heb er echt buikpijn van. Ben zo super zenuwachtig :flushed:

Komt goed! Al heb ik er zelf nog geen gehad. Hoor van anderen die ook mega zenuwachtig waren dat het meevalt. En al valt t niet mee, het is een minuutje. Dat kan je!

Ik lees net dat 20% van de corona ziekmeldingen langer dan 3 maanden is. Vind dat echt heftig.

2 likes

Tot nu toe heb ik van iedereen na een test gehoord (en dit is ook mijn eigen testervaring): het valt echt mee en het is over voor je het door hebt. Succes!

1 like

Komt goed! Het is even oncomfortabel, maar het is echt zo gebeurd. :slight_smile:

1 like

Ik heb 2x een test gehad op 2 verschillende locaties en het viel bij allebei echt ontzettend mee. Waarschijnlijk neemt dit je zenuwen niet weg maar het komt helemaal goed!

1 like

Bedankt voor de oppeppende woorden! Straks post ik nog wel een update :yum:

Dat kan je, succes! Het helpt om je wenkbrauwen hoog op te trekken bij de neus-test, dan gaan je neusgaten verder open staan en kunnen ze er makkelijker bij. Dan is het wat minder vervelend :blush:

3 likes

Haha same. Totaal onbegrijpelijk wat hun appeal is. Maar gelukkig zijn er 40 kanalen dus hopelijk zit er iets bij wat beter te verdragen is.

1 like

Niet te druk maken! Ik had dat de eerste keer ook. Ben nu 3x geweest en vond het echt meevallen!
Goed rustig blijven in en en uitademen. Tel tot 3 en dan is het al klaar!

1 like

De test valt echt heel erg mee! Vooral in verhouding tot het moeten manoeuvreren van je auto door het dranghek/pionnen-parkoers van de teststraat. Nouja nu ben je in elk geval minder zenuwachtig voor de test zelf :biggrin:

5 likes

Niet zo fun fact voor degenen die zeggen ā€˜even erg als de griepā€™

Inmiddels (met maatregelen) wereldwijd 1.725.000 mensen bewezen overleden aan corona (maart t/m december, stijgt nu alleen maar meer)

Jaarlijks wordt geschat dat er zoā€™n 390.000 mensen aan de griep overlijden (uncertainty range 300.000 - 520.000)

Wat betreft corona is er nog geen volledig ā€˜griepseizoenā€™ geweest zelfs

(Bron griep https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6815659/ Bron coronadoden: overal)

22 likes

Haha shit, dat wordt ook nog wat :grimacing:

1 like

Het moet wel even doorontwikkeld worden he. Dus dat je een lijstje maakt in een app, je karretje dat lijstje overneemt en er dan in elke rij spotlights komen op de producten die je moet pakken.

26 likes

En een gezellig achtergrondmuziekje dat je de rest van je leven in je hoofd houdt :slightly_smiling_face:

12 likes

Af een toe komt er een trol aan een liaan voorbij. Bij de zelfscan ga je onder een reus door.

33 likes