Caronatopic #7 (Deel 1)

Wat een logica hebben deze mensen ook weer :woozy_face: Als je kans op nachtleven wilt moet je je gewoon aan de regels houden zodat er minder besmettingen plaatsvinden in plaats van ze overtreden en ervoor zorgen dat het allemaal langer duurt

5 likes

Lijkt de goede kant op te gaan! Of is maandag altijd lager?

Omdat dat voor bonnie zo goed werkte heb ik er ook een gemaakt met mijn kat :joy::sunglasses:

En een boze tekst aan vrouwen voor vrijheid.

En ik heb net rot op gezegd tegen iemand op insta.

Wat een dag wat een dag

11 likes

Haha ik vind het moeilijk om te zien of iemand knap is met al die beschermingsmiddelen, kan nog net zien of het een man of vrouw is :rofl:

En de eerste anti die de opmaak van de echte campagne heeft nagemaakt is ook binnen, let op dus als je posts gaat liken!

2 likes

Hij was blond en had een bril. Ja, dan heb je me :joy:

1 like

Volgens mij was dat aan het begin wel altijd zo maar nu gaat alles gewoon 24/7 door. Dus ik hoop dat het écht de goede kant op gaat.

2 likes

Haha heerlijk!

Ik ben ook ff een rondje flink aan het liken en alle anti aan het rapporteren

4 likes

Ahh top ik had een reactie achter gelaten op een post van een anti maatregelen mens die zichzelf ademtherapeut noemt, en die is verwijderd :+1:t3:

1 like

“Alleen opmerkingen uit liefde op m’n account”.
Iedereen in de leer geweest bij Annick? :face_with_monocle:

4 likes

Een kraamzorgbedrijf? Wauw

I’m just going to leave this here. Wel 5/5 gegeven.

38 likes

Ja en daar hoor je ze niet over …

1 like

Ik heb zelfs mijn account hiervoor openbaar gezet.

Edit: oh nee en nu gaan corona gekkies mij berichten sturen met scheldwoorden en dreigementen. Help what did i dooo

5 likes

Bij de eerste vind ik het hoofdkantoor mailen meer dan terecht.

2 likes

Lol ik was helemaal vergeten te posten, Engel heeft mij laatst getweet :joy: die man zit zichzelf de hele dag te googelen hoor. Als we hem hier vaak genoeg noemen hebben we straks een nieuw lid ‘dance4freedom’ ofzo.

19 likes

Een blok voor jou, en een blok voor jou, en voor jou, voor iedereen een blok!

Geleerd van influencers.

2 likes

Ik probeer via ditismijnzorg een foto te uploaden maar ik kan niet vinden hoe dat moet…

Pfff wth… je mag ook geen weerwoord op hun kritiek geven he. Alleen als dat onderbouwt is met 1001 onomkeerbare, miljoen keer bewezen feiten. Onee… wacht. Dat is ook maar een mening :face_with_raised_eyebrow:

Echt waar gaat het toch heen met de wereld :sob: kritische vragen stellen mag prima, maar sta open voor een reactie en blijf respectvol.

3 likes