Ik ben niet te beroerd om in discussie te gaan haha. Aangezien ik van mijn familie “mijn bek moet houden over al die corona onzin” is het wel fijn om nu een keer mijn mening te kunnen geven.
De account van ditismijnzorg is online, met meerdere posts
Misschien als we zoveel mogelijk liken enzo nu het net online staat, kunnen we helpen om deze hoog in populair en discovery te krijgen (zo werkt dat algoritme toch? Ben een leek haha)
Efteling dicht?!?!?!
love dat Diederik’s mondkapje roze is
Meteen allemaal geliket!! Ik denk (hoe triest ook) dat ze deze campagne nooit in de media aan hadden moeten kondigen voor hij online kwam
Omg wat een eikels
Volgens mij moet ik zo ook wat commentaar gaan verwijderen.
Maar wat Annic kan kan ik ook!!!
Vergeet niet om daarna te roepen dat je alleen maar zúlke lieve reacties hebt gehad he
Thanx!
Ik zag meerdere reacties die zeiden dat ze het juist deden voor de zorg want die waren helemaal wegbezuinigd en de overheid heeft niks voor ze gedaan!!
Maar dat ze het hiermee zelf ook ondermijnen, nee dat zagen ze niet zo, de boodschap was belangrijker
Oh ik geniet even teveel van trollen.
Bedankt witte mannen voor jullie mening
Also hoezo is “ik wil gewoon naar de getver gaan op lowlands” geen overdrijving genoeg …
Its sarcasm… look it up…
In de Efteling.
Ik heb hier dus op gereageerd bij de vrouwenvoorvrijheid, hele nette reactie. Dat ik het ermee eens ben dat er dingen moeten veranderen in de zorg. Maar dat als de zorg overspoelt en reguliere zorg moet afschalen, we eerst dat op moeten lossen voor we structureel verbeteringen door kunnen voeren in de zorg.
Inmiddels krijg ik ook haatdm’s binnen, inclusief allerlei ziektes
@Lemongrab hahahahahaha. Maar niet lang meer als we de nieuwste geruchten moeten geloven.
Misschien is dit voor mij het moment om een social media break te houden. Ik vind die posts die de hashtag kapen zó erg. Zo enorm egoïstisch, individualistisch en met zo’n dikke middelvinger naar de zorg. Wordt er echt verdrietig van.
Ik erger me ook aan mensen die de hashtag dan weer kapen voor hun eigen fitness of lifestyle bedrijfje, om je immuunsysteem te versterken of fitter te worden door hun producten/diensten. Ga ff weg joh.
Ja hoe kun je zo egocentrisch zijn?
Al dat gejammer ook dat de overheid/ het RIVM geen gezonde leefstijl promoot
Maar je krijgt geen Corona als je maar gezond bent hoor!!
Kom dit pareltje ook net tegen;
Want de uitgestorven dieren staan op uit de dood als er een lockdown komt!
Volgens Markie op mijn insta is dat helemaal niet zo hoor!!!11! Want hij kent heel veel mensen die in de zorg werken en die zeggen dat het helemaal niet zo druk is!! Dus wij stellen ons gewoon aan ja!!
Deze dan:
https://www.instagram.com/p/CGLJbI1DLJ_/
Sneaky een oude post aangepast en deze hashtag meegeven.
insert Taylor I’d like to be excluded from this narrative gif