Dat laatste vind ik wel een heel logisch gevolg eigenlijk.
Oooh niet chique misschien, maar over haar kan ik nog wel een boekje open doen. Ze roept op besloten FB-groepen al maanden dat het leger alles gaat controleren, det zij weet wat er gaat gebeuren, dat dit het teken van het beest is en weet ik het wat. En als mensen er dan op reageren met gaat alles goed met je, zijn zij degene die oogkappen op hebben.
Edit: ter volledigheid: besloten FB groepen gerelateerd aan fotografie.
Oh joh, zit die engerd bij jou? Volgens mij heb ik net op jouw mooie post gereageerd dus haha. Met z’n spelfouten. (Zeg ik terwijl ik net een dikke spelfout hierin maak)
Ja, wat doe jij eigenlijk op je werk
Ik ben een paar maanden geleden ook gestopt met het openen van mijn insta. Ik trok het gewoon echt niet meer dat mensen die ik ok vond/vrienden, zo laks met de maatregelen omgingen.
Heb vervolgens een apart account aangemaakt waar ik alleen nog een paar kledingnaaiaccounts mee volg, en het officiële account van mijn favoriete sportteam. Ik heb ook met mezelf afgesproken dat ik met dat tweede insta-account ook nooit op de discoverknop mag drukken.
Bedank je ze dan netjes? Dat je al diabetes hebt? Dus dat je niet nog meer ziektes hoeft? Wordt zo duur voor de maatschappij
Hadden jullie deze al gezien? Het erge is dus dat deze vrouw nota bene hoogleraar is. Weliswaar in de psychologie/gedragswetenschappen, maar met zoveel ervaring in het onderzoek zou je toch beter moeten weten?
Ik heb net bloed afgestaan voor het corona onderzoek Limburg. Ben benieuwd, binnen 3 weken hoor ik meer.
Heb verdorie alleen mijn ogen dicht geknepen tijdens het prikken dus nu niet gezien of de chip is ingebracht.
Die zie je sws niet. Die is echt minuscuul klein
Dat hadden ze natuurlijk zelf al uitgeplozen maar mag er nog wel wat bijkrijgen, dan kan ik zien hoe verrot ons systeem echt is.
Haha. Als ik raar ga doen weten we waar het van komt.
Ohh spannend! Ik heb nog niets gehoord erover, benieuwd wanneer ze bellen…
Ze belde mij vanochtend om 11 en kon om 5 uur prikken. Dus denk dat ze beetje dag per dag ook kijken wellicht? De test locatie hier was van 4 tot 8 alleen voor het bloedprikken open. Gewone testen werden ervoor alleen gedaan.
Oh dat is ook een goede manier! Ik ben al langzaamaan influencers aan het ontvolgen en steeds meer honden gaan volgen, dat helpt al wel iets
Jezus serieus die social media posts hierboven? Wat een achterlijke mensen. Misschien moet ik indd ook voorlopig maar ff kappen met social media, dit draagt echt niets goeds bij aan ‘t beeld over mijn medemensen. Facebook reacties was ik in april al mee gestopt, was toen al niet goed voor mijn bloeddruk.
Ik vraag me af of ze met sluiten van bibliotheken ook de ub bedoelen of meer de niet aan scholen verbonden bibliotheken
Ik ook nog niet! En vriendinnetje ook nog niet.
Zou binnen 4 weken gebeuren stond in de mail, dus hebben nog tied.
Oeh ik kijk die aflevering nu
Jeff Goldblum is de reden dat ik wist dat ik op mannen val dus seksdroom yes please!
Echt raar als in Nederland de bibliotheken dicht moeten maar gewone winkels niet. In België zijn bibliotheken en boekenwinkels gewoon open. Zelfs tijdens de eerste (strengere) lockdown waren boekwinkels open.