Caronatopic #6

Is net als het Beutyblogtopic Lizzy, je went er vanzelf aan.

16 likes

Nou wel lekker onheilspellend weer voor een onheilspellende persconferentie.

1 like

8 likes

Jongensss… kom in de chat. We have cookies.

https://www.forumfeminarum.nl/t/niks-te-doen-chat-mee-over-corona-en-andere-zaken/16467

1 like

Maar hij heeft geen klachten. Waarom heeft die dan getest?

Volgens mij deed ie mee aan een programma en werd ie daarom getest.

1 like

Zijn tv-programma is met 100-jarige mensen, hij test zich regelmatig uit voorzorg (net zoals professionele voetballers en de wielrenners in de Tour de France bijv.). Ik ga er wel van uit dat dat via een commerciële partij gaat.

2 likes

Huh mondkapjes niet verplicht in winkels, maar winkeliers mogen je wel weigeren als je het niet gebruikt? Maak het dan verplicht, zo maak je het alleen maar ingewikkeld voor de winkeliers.

11 likes

Ja al 2x zelfs! :scream::scream:

Ja 2 x al

Zeiden wij hier ook tegen elkaar. In Duitsland is t ook verplicht, prima te doen.

1 like

Volgensmij heb ik het gemist, werd er nou nog iets gezegd over reizen van en naar ams/rdam/dh?

Ik hoorde er ook niks over

1 like

Ik geloof het niet!

1 like

Nee niet specifiek over die drie steden!

1 like

Ik zie dat @Zelie en @Bird van niet zeggen, maar ik meen te hebben gehoord dat ze adviseren om reizen naar de grote steden te beperken.

Ik hoop vooral dat de bieb openblijft en ook niet verder afschaalt. Het is nu al elke ochtend een gevecht om bij opening een werkplek te vinden, zag vanochtend zelfs mensen een sprintje nemen?

Dat wordt wat. Maar ik weet wel dat wij in onze winkel geen mensen gaan weigeren erom, of HQ en de bedrijfsleider moet ineens wel zoiets van ons verlangen maar dat hoop ik niet. Je moet nu dus wel voortaan mondkapjes op zak hebben als je gaat winkelen of voor als je spontaan een winkel in wil.

Ik weet dat het nodig is en dat er ergere dingen zijn op de wereld maar ik zie wel op tegen het thuis werken :pensive:

2 likes

Zoals ik heb begreep alleen in de 3 grote steden.

1 like