Caronatopic #13

Ik zie de laatste tijd echt veel van dit soort berichten die enorm op het sentiment spelen van kwetsbare vrouwen. Ook van bv een ‘vroedvrouw’ die wetenschappelijke artikelen aanhaalt maar dan overal de nuance en het feit dat het onderzoek nog niet is afgerond benadrukt. Volgens mij laten veel mensen zich hier niet toch (onbewust) door beïnvloeden… Hoe zou je deze groepen nou mee kunnen krijgen?

1 like

Door ervoor te zorgen dat zulke laboranten gewoon hun bek houden. Maar ja NL hè. Iedereen heeft een mening en zal die ook uiten.

9 likes

Waarom zet ze niet gewoon in dat bericht dat koorts / griep en weet ik wat ook invloed heeft? Ze zet het onder de foto maar dat leest echt niet iedereen.
Dit is weer voer voor wappies, aangezien ik kan zien wie het geliked heeft.

Ook raar van de laborant trouwens.

3 likes

Kun je misschien een taxi bestellen, een auto huren, iemand je laten ophalen? Is wel mss duurder maar wie weet kun je op voorhand iets boeken. Ik ben ook pasgeleden met mijn baby naar familie in het buitenland gegaan (hadden elkaar nog niet ontmoet door Corona) en ik zou aanraden alles zo makkelijk mogelijk te maken waar je budget het toelaat. Overal waar je stress kunt afkopen: doen!

Ik begrijp niet dat ze het er überhaupt bij zet als ze het argument toch onzin vind, blijkt heel duidelijk uit haar reacties op mensen die dat hebben gereageerd en het feit dat ze het nog niet offline heeft gehaald of heeft aangepast.

Ja ben de reacties eens aan het lezen, man man man.

4 likes

Dat van vroedvrouw margot heb ik ook voorbij zien komen. Vond dat nog wel een prima artikel eigenlijk? Maar ik heb al een ‘hang’ de goede kant op in m’n lezen, dat scheelt waarschijnlijk haha

2 likes

Hmm ja het was iig een stuk genuanceerder dan de meeste posts, maar ik las dus wel elke keer een impliciete kritische noot bij praktisch elke uitslag die ‘pro-vax’was, maar misschien lees ik juist te negatief?:wink:

3 likes

Zojuist zat ik dit nog eens te lezen en het filmpje te bekijken… helaas is dit toch wel taaaamelijk achterhaald :zipper_mouth_face: 6 maanden later.

https://www.ad.nl/binnenland/het-bewijs-is-er-nu-na-vaccinatie-kun-je-het-coronavirus-niet-meer-overdragen~a7cadeb1/

3 likes

Haha ja ik vind het op zich niet erg als er bij staat van: let op het is een kleine onderzoeksgroep of van de (fictief aantal) 3500 vrouwen deed maar 150 mee aan de follow up. Dat vind ik wel een terecht punt ofzo. In die zin dat ik denk dat als je het niet noemt je dat diréct als weerwoord krijgt.
Of ‘is gesponsord door Pfizer’ ja prima. Anders is er direct een 'ja maar dat zeg je er dan weer niet bij he!"

1 like

Ja joh, waarom niet :woozy_face:

4 likes

Haha heeft Leontine (het is Leontine toch?) nou als enige geen quote? Ze lijkt er nu echt zo voor de sier bij geplakt.

16 likes

Haha misschien is haar quote: OH WAT EEN JAAR!

Maar eerlijk; wat een jaar o.O, echt benieuwd hoelang dit nog zo door gaat. Zou zo graag even in 2045 willen kijken hoe we er dan naar terug kijken haha

2 likes

Het is een dubbele cover haha, haar quote staat op de andere helft:

2 likes

:joy: Linda heeft toch vaak zo’n uitvouwcover, denk dat de quote van Leontien aan de andere kant staat (ik verdenk Linda wel van opzet trouwens, die quote van Leontien is vast iets over Marco en verzoening ofzo)

1 like

Op de site van de uni staat dus dat tentamens op locatie zijn (omdat huugje zegt dat het mag). Dat wordt dus lekker een besmettingsfestijn, want niemand met klachten gaat thuis blijven natuurlijk, want dan kun je geen tentamen maken. Ze hebben het ook gepresteerd om dat tentamen 5 dagen voor kerst te plannen, dus zie al weer gebeuren dat iedereen die dat vak volgt met kerst lekker moederziel alleen in quarantaine zit. Zin innnnn!!! :thumbsup:

3 likes

Dit is echt de meest random groep mensen ooit bij elkaar haha, hoe komen ze erop

4 likes

Al die reacties van mensen die hun abbo gaan opzeggen haha. Bietje overdreven.
Maar dit is wel echt on point:

Wat een rare cover met die nonchalante quotes die totaal niet in verhouding staan tot elkaar
Rob Kemps “ik hou niet van feesten”
Andre van Duin “het leven wordt nooit meer zoals het was” (zijn man is overleden dit jaar)
En Linda dan zo “peter r de vries was een goede man”
Ik weet niet ik krijg er de kriebels van

8 likes

Bedankt voor jullie antwoorden! @LazySusan goede tip van de upgrade, daar had ik nog niet aan gedacht! Ik ga denk ik toch ook mijn ouders nog eens vragen, eigenlijk willen ze ons nooit van het vliegveld ophalen maar ja, ik kan het altijd vragen. Zelf een auto huren is denk ik niet zo handig, aangezien we twee autostoeltjes nodig hebben.