Duidelijk, dankjewel!
Zijn er een aantal van jullie afgelopen week getest? Ik ben wel benieuwd hoe lang het nu duurt voor je een uitslag hebt? Ik ga morgenochtend testen en hoop dat ik snel de uitslag heb ivm een klas die thuis moet blijven
Ik heb donderdagochtend om 9.30 een test laten doen op een locatie zonder afspraak en had om 21.00 dezelfde dag een mail dat mijn uitslag er was! Een afspraak maken was op de een of andere manier onmogelijk maar de uitslag was er dus wel heel snel.
Ik heb me afgelopen zaterdagmiddag laten testen en had zondagochtend om 7 uur al de uitslag!
Eind van de middag getest, vroeg in de ochtend uitslag.
Gisteren om 15:30 getest, vanochtend om 5:00 de uitslag (was geen sneltest)
Gister om 13.30 uur getest. Vannacht om 5 uur de uitslag. ( negatief )
Zaterdag om 8.45 getest, zondag 7.30 de uitslag
Another day, another positief getest nauw contact op de Coronasymptomen wachtbank maar weer…
Ik zit iedere week in de trein, nu ook, en als ik om me heen kijk heeft letterlijk iedereen die ik kan zien het mondkapje onder de neus hangen. Maar ach we zitten natuurlijk nog maar bijna twee jaar in deze shit dus can’t blame them dat ze niet weten hoe je die dingen moet dragen. Echt de domheid van mensen man ik ben er zo klaar mee
Ik denk dat dit vrij weinig met domheid en niet weten hoe je 'm moet dragen te maken heeft.
Ze weten dondersgoed hoe ze hun mondkapje correct moeten dragen, maar ze zijn “zo benauwd!!!” Of trekken hen snel omhoog als er controle is. Ik loop op mijn werk de hele dag met een mondkapje op en ik heb nog nooit last gehad van (extra) benauwdheid, ook niet in combinatie met mijn kortademigheid door long covid.
Ik werk in een apotheek en ik zie zo vaak patiënten die hun mondkapje op hun kin trekken zodra ze gaan praten, omdat dan schijnbaar bang zijn dat ik ze niet kan verstaan ofzo. Maar het raarste was nog steeds de patiënt die zijn mondkapje af deed om een croissant te gaan eten tijdens het wachten in de wachtruimte. Ook mogen patiënten graag huh mondkapje aftrekken tijdens het niezen/hoesten. Thank God voor spatschermen
Als je wel weet hoe je hem moet dragen maar het bewust niet doet vind ik je evengoed dom. Nog dommer zelfs.
Ja dit bedoelde ik ook haha
Vanaf ongeveer 7:40. Lig je in het ziekenhuis met corona en ga je daar doodleuk aan de camera vertellen dat je vindt dat vaccins niet gepusht moeten worden en dat de overheid geen enkele poging doet om ziekenhuisbedden op te hogen
15:50 Nee ik lig hier niet vanwege covid op de covid-afdeling, ik lig hier vanwege de zoutoplossing, en jullie van de media vertellen het verkeerde verhaal
Edit: niet de persoon op de thumbnail, die is gevaccineerd en gebruikt afweeronderdrukkende medicatie
Onze drive through teststraat is vervangen door één in een gebouw….lekker handig. Moet straks testen, maar ga mijn baby echt niet door die bacteriebron heensleuren.
Ik heb aan het begin wel gehad dat ik die medische mondkapjes verkeerd droeg, als in op zijn kop. Was dat een een vriendin die in de zorg werkt het zei maar anders
Haha of binnenstebuiten, zie ik ook weleens. Maargoed, je kan ook een theedoek ombinden volgens mij heeft dat nagenoeg hetzelfde effect als een stoffen mondkapje. Als het maar neus en mond bedekt en je het vooral bij niezen/hoesten ophoudt ipv naar beneden trekt.
Dat zelfvoldane glimlachje ook, wat een verschrikkelijke man. Snap het sowieso niet ‘ik lig hier voor m’n zoutoplossing’
Ja echt bizar!
Als ik hem hoor praten dan hoor ik mezelf van tijdens m’n besmetting, dan niet inhoudelijk maar zijn ademhaling, je hoort gewoon dat praten moeizaam gaat qua ademhaling.