Ik heb ook een keer in het ziekenhuis gelegen. Niet omdat ik uitgedroogd was maar omdat ik zoutoplossing nodig had.
Ben je hondsberoerd van de covid, ga je het nog zo ontkennen. “Heb wel covid maar daar ben ik niet ziek van”
Ik heb ook een keer in het ziekenhuis gelegen. Niet omdat ik uitgedroogd was maar omdat ik zoutoplossing nodig had.
Ben je hondsberoerd van de covid, ga je het nog zo ontkennen. “Heb wel covid maar daar ben ik niet ziek van”
Hé bah, in de familie hebben we nu de eerste positief geteste persoon. Was voor ons allemaal sowieso heel spannend de afgelopen periode want mijn tante werkt in de zorg en mijn oma is al jaren heel erg ziek en heeft ook al wat uitgestelde operaties gehad door het tekort aan IC bedden. Maar nu is mijn tante dus via het werk besmet geraakt, mijn oom en de kinderen zijn tot nu toe nog negatief met de zelftesten maar komen er gewoon niet doorheen om een test te laten doen. Mijn tante kreeg voorrang dus dus wist het binnen een dag. Gelukkig heb ik haar de afgelopen tijd niet gezien. Wel sneu ook voor mijn neefje want die is vrijdag jarig maar dan zitten ze nog in volledige isolatie.
wandelwagen met regenkap erover?
Vond t wel jammer dat de reporter niet even vroeg; maar wat was er gebeurd als je je zoutoplossing niet zou krijgen dan
Kregen net een update vd beslisboom (datum 22-11) en kinderen moeten nu weer gewoon thuisblijven als huisgenoten zijn besmet (zowel kdv als basisschool leeftijd). Dat is innieder geval alweer iets.
@Snork ”dan val ik regelmatig flauw. Maar dat heeft echt niks met covid te maken hoor!!!” Wel gemiste kans idd.
Bewonderingswaardig trouwens die verpleging. Snap dat je gewoon zorg verleend, maar zou er zelf toch iets meer moeite mee hebben bij ongevaccineerden zoals deze man.
Ja zou daar echt nul geduld voor hebben
Tjongejonge zeg, dan kun je met veel moeite praten en dan verspil je je woorden aan zoveel onzin.
Wat een treurigheid: ik lig hier voor mijn zoutoplossing, dat flauwvallen heeft niets met covid te maken, ik lig hier op een cohortafdeling voor de cijfers
En inderdaad zo’n zelfvoldaan hoofd erbij, bah
Las vanochtend deze column
Vond het heel treffend, jammer dat deze man het niet begrepen heeft.
Ik vraag me echt enorm af wat die man heeft. Meestal kun je aan de uitleg van een patiënt nog wel herleiden wat een dokter heeft proberen te zeggen, maar hier word ik niet echt wijs uit, ook die zak vocht maakt het niet helderder.
We zien best wat zoutproblemen bij/door covid, dus het is helemaal niet zo onwaarschijnlijk dat dit zoutprobleem veroorzaakt wordt door de covid, tenzij hij gewoon niet wil zeggen op televisie dat hij een alcoholist is die geen normale voeding eet ofzo.
O nee mijn schoonzusje is positief getest en ik heb daar zondag nog gezellig de halve dag rond gehangen
Vervelend voor je hoor en hoop ook dat het voor jou en haar meevalt, maar je hebt toch zelf bewust een risico genomen om daar een halve dag te zijn? Het klinkt nu alsof je verbaasd bent ofzo?
Huh ze wist toch niet dat daar corona was?
Nou ja ik denk dat zondag (toen airy-fairy) er was, die schoonzus nog niet positief getest was
Huh ze is gevaccineerd en ze had zondag nog nergens last van. Moet ook even zeggen: ze heeft nog geen positieve pcr test maar een positieve zelftest. En ook echt pas sinds vandaag klachten.
We mogen toch nog gewoon met mensen afspreken. Ik was gewoon op bezoek daar. Of heb ik ergens regel gemist of iets anders wat je hier bedoelt?
Ik hoor trouwens net dat ze het waars heeft via een ongevaccineerde collega die gewoon ziek naar kantoor is gekomen
Booster zit erin. Kreeg nog de vraag of de gynaecoloog hiermee eens was. Uhhhhhhh ik beslis het zelf.
@Airy-fairy Ik bedoel helemaal niet dat ik vind dat je je onverantwoord hebt gedragen ofzo hoor, maar meer: de besmettingen lopen overal zo enorm dus nu is de kans ook wel reëel toch dat ook mensen die je kent (en waarbij je dus op bezoek bent) positief testen?
Sinds ik verteld heb dat ik zwanger ben, heb ik al 5 x de vraag gekregen of ik nu dan geen spijt heb van m’n vaccin???
Ik zeg altijd dat ik dat niet heb en dat ik hoop snel die boosterprik te mogen zodat de baby in m’n buik er ook profijt van heeft.
Je naam voorspelde het al b(roodr)ooster.
Maar jeeeej ben blij voor jou, hopelijk een stuk veiliger nu en straks coronavrij bevallen.
Hebben die mensen het nieuws gemist over zieke zwangeren of zo.
Ik heb ze tijdens m’n zwangerschap genomen en zou het zo weer doen.
Hahahaha op zich zou ik dat liever niet willen toegeven op televisie brb even naar t persoonlijke vraag topic)
@Broodrooster yay!!! Fijn zeg. M’n zusje krijgt morgen dr booster
@Kusjessoldaat smh hoezo spijt van je vaccinatie? Bedoelen ze dat ze hadden verwacht dat t als anticonceptie zou werken en zijn ze in de war dat dat niet hetzelfde is?