Caronatopic #13

Omg Diederik Ebbinge die de hashtag Thierryisgevaccineerd trending kreeg en Tjerry zelf die de pan uitflipt :joy::joy::joy:

40 likes

Dit voelt een beetje als met lange Frans en zijn logo die zogenaamd satanisch oid zou zijn. En dan reageren huh hoe zien mensen dit hierin, dit is verzonnen

2 likes

Hier in Be hebben we een standaard aantal dagen quarantaine na een positieve test. Is 10 dagen dacht ik. En na 11 dagen wordt he covid safe terug groen.

Heb vandaag ook net een positieve zelftest gedaan. Pfff had ergenss de hoop dat wij de dans zouden ontspringen. Maar neen grrr quarantaine met kleuter van 3,5 en baby van 13 maan. Mij niet bellen :nauseated_face:

5 likes

O dat hebben wij opgelost door je covid safe pass gewoon altijd op groen te laten ook als je positief bent, veel handiger :thumbsup:

En sterkte!

20 likes

Ik vind het trouwens ook enorm ondermijnend dat Hugo de Jonge nu zegt dat code zwart in de ziekenhuizen nog ver weg is. Dit kan mss op papier zo zijn, maar je snapt toch ook wel dat dit totaal niet helpt met het al te kleine draagvlak van de maatregelen?? Dus dan zeg je eerst dat mensen zich meer aan de maatregelen moeten houden omdat er anders strengere maatregelen volgen, om vervolgens zoiets te zeggen :confused:

15 likes

Hahahahahaha ja wat dat betreft wel lekker praktisch ingezet 🥲

Hugo snapt nog steeds het principe van de vijver en de waterlelies niet. Straks kan hij weer verrast zijn dat het aantal ziekenhuisopnames zo snel stijgt 🤷

3 likes

23.000 besmettingen vandaag :sob::sob:

1 like

:sob::sob::sob:

Ik wil echt gewoon een lockdown want dit gaat gewoon niet goedkomen zo. En dan gaat die hugo nog lopen zeggen dat code zwart ver weg is en denkt iedereen weer dat t meevalt.

2 likes

Vandaag dan ook mijn eerste test gehad. Ben er nog lang onderuit gekomen. Zelftest was negatief dus :crossed_fingers:( ja ik weet het, niet alleen zelftesten bij klachten)
Ben 2 uur onderweg geweest voor die klotetest, echt niet normaal.

Dit is zo veel beter, hoezo hebben we dat hier in NL niet :confused:

2 likes

Ik ben nu echt op een punt dat ik zeg “flikker die complete lockdown er maar in”.

Ik word zo treurig van dat halfbakken gedoe en die dreiging van een lockdown. Doe gewoon nou maar, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben en hoe ik me moet voelen. En dan wordt het hopelijk ook snel weer beter allemaal. :cry:

18 likes

Dit heb ik ook een beetje. Er zijn nu ook zoveel mensen met corona om me heen en ik vind het steeds heel lastig inschatten welke sociale situaties ik nu nog oké vind. Het zou het wel makkelijker/duidelijker maken als er even hard wordt ingegrepen. En het zou natuurlijk veel effectiever zijn.

Aan de andere kant ben ik best een beetje bang voor een echte lockdown nu. Het gaat mentaal niet zo lekker en vorig jaar woonde ik nog samen met mijn ex. Dit wordt dan de eerste lockdown waarin ik echt alleen ben/woon, yikes.

1 like

Wat vonden jullie erger/zouden jullie erger vinden?

• de lockdown
  • de avondklok

0 stemmers

Geen van beide. Maar heb liever een lockdown want dan gaat mn werk dicht en met avondklok niet.

7 likes

Manager net in een teamoverleg. Ja werk zoveel mogelijk thuis. Moeten ook goede voorbeeld geven.

Maar hebben vrijdag wel teamuitje in een horeca gelegenheid.

Zelf vind ik het heel erg krom.

Welke lockdown precies want we hebben verschillende varianten voorbij zien komen haha (wat was het ook alweer, lockdown light ofzo?)

Vorige winter vond ik mentaal wel echt zwaar

1 like

Ik ook, wend de totale catastrophe aub ff af en laat me met kerst een treurige tofuburger eten terwijl mijn hele familie naast me een kalkoen zit te ontleden :pray:

6 likes

Die erge met ook de horeca dicht

Oh ja dat vond ik veel erger dan de avondklok. Echt zo troosteloos met letterlijk alles dicht

2 likes