Aaah echt zo lief van je! Dankjewel voor deze steun! En jij ook veel sterkte natuurlijk, het is nergens makkelijk nu!
Dat is het irritante: al die mensen die nu zeuren over de coronaprik hebben toch ook geen enkel idee wat er in een griepprik of gele koorts prik zit? Het is helaas toch vooral dom gelul hoor.
Ik merk dat ik het slechtst ga op het excuus: âwij willen in de toekomst nog kinderenââ hebben we niets geleerd van die hpv vaccinatie en niet bewezen vruchtbaarheid bijwerkingen verhalen
Nee enige waar ik aan toe ben is mezelf een avond helemaal ziek vrette met oliebollen
Haha en de fertiliteitskliniek (van een UMC) waar ik patiënt ben adviseert iedereen een vaccin te nemen voor de start van het traject. Maar dat zijn natuurlijk ook maar schapen van de msm en de big Pharma.
Hahaha precies dit, ik dacht âhee buiktyfus dat klinkt echt niet leuk, kom maar door met die prikâ.
@Cadeaupapier @Suikerklontje ik had dit jaar voor het eerst de griepprik gehaald (was gratisssss) en ik had de dag erna echt 39.5 graden koorts đ„Č:woman_shrugging:
Maar ja ook griep is vervelender.
Ja ik vorig jaar ook, hoop dit jaar niet maarja we gaan het zien. Liever een dag beroerd dan een flinke griep deze winter idd.
Ja!! Een van de eerste vragen bij ons was ook: zijn jullie gevaccineerd?! Want we zien echt teveel kindjes op de NICU nu - dus alsjeblieft doe dat voor je het traject in stapt.
Wat bedoelen ze met die vraag dan? Dat kindjes met corona op de NICU komen?
Dat kindjes te vroeg gehaald moeten worden omdat moeder op de buik beademd moet worden op de IC.
Onee ze bedoelen waarschijnlijk dat vrouwen met corona eerder bevallen of moeten bevallen.
Ik zie al voor me hoe iemand tegen haar zegt âik vertrouw op mijn eigen immuunsysteemâ. Krijg je een ovenschaal-waardige uitleg inclusief tekeningen.
Hahaha ja op een super lief en vriendelijke toon. Terwijl je intern dan toch moet denken: AAAARGH GAAN WE WEEEERRRR!
Ik ken overigens wel iemand die niet wilde vaccineren: want we hebben een kinderwens die moeilijk te vervullen is (lang bezig, wachtlijst IVF). En dus wel door de âIVF artsâ bij de intake ja overgehaald het toch te doen! En nu zwanger in deze golf en heel dankbaar ! Dus het werkt wel denk ik!
Wanneer is eigenlijk de volgende persconferentie of wordt die verwacht? Ik zie het nergens staan en krijg vooral veel hits over de persconferentie van de hoofdpiet uit het Sinterklaasjournaal over aanvullende maatregelen
Haha lief en vriendelijk maar zéér overtuigend.
Moest een keer een afspraak voor mij geregeld worden intern maar dat wat lastig âWaarom? Omdat ik het wil, ik vind het nodig dus wij gaan nu die afspraak maken, okĂ©?, Vrijdag zo laat? Top dankjeweeel!â Met poeslieve stem. Doet ze vast ook bij vaccin sceptische patiĂ«nten.
3 december dacht ik
Die overigens van te voren ook al was uitgelekt
De testplaats in t durp gaat weg en nu heb ik geen afscheidsrondje kunnen doenâŠ
Bedankt voor de 13 keer dat ik langs mocht komen.