Ik ken iemand die bij de priklocatie werkt en antivax is. Dat is pas gek.
Sorry ik wil er geen wedstrijd van maken maar bij âmijnâ consultatiebureau werkt ook een jeugdarts die antivaxx is. Ze zegt dat ze altijd een gebedje doet als ze prikt
Voor mijn part bidt iedereen zich een ongeluk als ze maar wel gaan prikken/geprikt worden. Andermans religieuze praktijken heb ik geen last van als het mij niks oplegt
Haha klopt, niks mis mee.
Maar⊠bij mân 1e kind had ik wel wat twijfels/vragen en wilde ik gewoon even gerust gesteld worden ofzo. En zij meteen: meid je hebt gelijk!! Maar dat heb je niet van mij." HUH?
WTF.
Ik heb bij mijn eerste ook getwijfeld. Niet om niet te vaccineren maar misschien uitgesteld. Heel emotioneel: naald in kleine baby. Toen heeft de jeugdarts me inderdaad gerustgesteld. Ook veel ingelezen (kennelijk andere bronnen gevonden dan antivaxxers).
Dit heb ik dus als argument gehoord van iemand om mân kind straks niet te vaccineren. âDe arts bij het consulatiebureau raadt het zelfs afâ. Echt wtf
Mijn zus die al 30 jaar in de zorg werkt is sinds kort radicaal antivaxx, zowel tov corona als het rvp. Zullen mensen ook wel als valse autoriteit aandragen. Dat ze die info heeft van een holistisch masseuse laten we maar even buiten beschouwing.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Ik hoop echt dat er snel een strenge lockdown komt (met dekkende steun voor de getroffen bedrijven).
Ik merk om mij heen dat mensen het echt niet meer serieus nemen. Ik heb een groep vriendinnen die met zân 15-en! willen afspreken volgende week. Ik ben een van de weinige die heeft gezegd dat ik niet kom. De rest vind dat het prima door kan gaan.
De risicomensen hier hebben wel getest. Dus dat scheelt. Alleen deze ongevaccineerde is wel van âhet ligt niet aan de ongevaccineerdenâ. En t is te vroeg om deze discussie aan te gaan.
Kan jij uitleggen hoe het komt dat mensen nu ook veel lopen te roepen dat er veel oversterfte is dóór vaccins? Dat weerhoud zoveel mensen om te vaccineren. Het schijnt dus dat er allerlei artikelen zijn over dodelijke bijwerkingen en veel mensen die dus ziek worden of nu overlijden nadat ze gevaccineerd zijn.
Vraag je nu of ze wil uitleggen hoe de wappies hun fakenews fabriceren?
Als je die artikelen zelf niet kunt vinden, zegt dat al genoeg toch?
De enige bron die ik hiervoor kan vinden is Forum voor Democratie. En dat zegt genoeg denk ik.
Dit is een goed draadje over hoe Thierry goochelt met cijfers:
Nee dat kan ik niet uitleggen nee, het is namelijk niet waar
Hahaha nee sorry, ik stel mân vraag verkeerd. Ik vroeg me af hoe het kan dat er artikelen worden gedeeld waarin zulke dingen allemaal in cijfers worden uitgedrukt. Overstrekte cijfers na toedienen vaccin enz. Schrok ik van. Ik dacht misschien weet iemand waar die cijfers Ă©cht voor staan.
Er overlijden geen mensen aan vaccins, dus er zijn ook geen artikelen over. Alle bijwerkingen van vaccins zijn al 50+ jaren bekend.
Wat natuurlijk wel gebeurt is dat gevaccineerde mensen doodgaan, of dat ze een miskraam krijgen. Maar dat komt omdat het leven ook na je prik gewoon doorgaat. Dus ook dan krijgen mensen erge ziektes of andere dingen. En er zijn op dit moment helaas een boel mensen die die twee dingen aan elkaar koppelen en daar misbruik van maken.
Nou⊠partner van de collega van mijn moeder is positief getest en betreffende collega moest komen werken (zorg) en was negatief getest. Nu toch positief en lekker op het meest besmettelijke moment gewerkt en potentieel collegaâs en patiĂ«nten besmetâŠ
Dit @Suuzie85. Check even dat draadje dat ik hierboven heb gedeeld over hoe Thierry de cijfers verdraait. Dit is waarom al die spookverhalen rondgaan.
En in de media gaat het er niet over, omdat een bericht met âoversterfte komt door coronaâ, afdoende zou moeten zijn. Vaccinoversterfte is er niet, dus waarom zou dat dan extra zuurstof moeten krijgen? Ik denk dat die discussie wel op redacties in heel NL is gevoerd en iedereen tot de conclusie is gekomen dat het echt bullshit is om aan de lopende band complottheorieĂ«n te moeten ontkrachten.