Na mazelen- en pokkenfeestjes krijgen we covidparties. Leuk als je daarna op de IC terechtkomt of long covid krijgt. Dat was zeker een feestje waard
Gatver ik wordt hier zo boos van dat het lichamelijk arelaxed voelt. Dit is zooooân zieke middelvinger naar het hele systeem, waarom zijn mensen zo
Alsof we wel weten wat voor effect corona heeft op lange termijnâŠ
Waar gaat het toch zo mis bij mensen dat corona krijgen zelfs veiliger voelt als een vaccin nemen.
Doet me denken aan van die the gift parties en bug chasers (mensen die actief op zoek gaan naar een hiv besmetting). Maar goed die doen je tenminste geen kwaad als je ze de dag erop in de supermarkt ziet.
Ik moest dit Googlen en sta helemaal perplex
Als je bij m.oederhart zit krijg je hem gratis, want zij helpen elkaar . Want ze vinden niet alleen dingen maar ondernemen ook actie!!!
Met haar eigen gegevens dan voor die prijs?
Vriendin zat laatst ergens te eten en kwamen mensen binnen met valse QR codes en wisten ze niet wat voor een gegevens erin stonden.
Ik snap niet hoe er geen lockdown komt. België lult gewoon een beetje verder over wie ze verplicht gaan vaccineren. Maar daarmee los je NU niks op. Stel dat je een boel mensen overhaalt of verplicht, dan nog stort de zorg NU in en moet je daarnaast ook gewoon nu een strenge maar vooral echte lockdown houden.
En tegelijk mensen proberen te overhalen voor de eerste, boosterprikken regelen en huisgenoten verplicht in quarantaine doen blijven bij een besmetting in huis. En daarna een goeie basis erin houden met ventilatie, mondmaskers en afstand of een combinatie afhankelijk van waar en wat.
Haha en later dit
Mensen van allerlei leeftijden op de IC en veel jonge mensen met long covid maar je verwacht het niet he
Hahahaha dit in combinatie met jouw afbeelding
Ik ben hier ook echt benieuwd naar, vind het zo moeilijk voor te stellen.
In Rotterdam zijn ze ook even helemaal gek gewordenâŠ
Hoor ook heel de tijd vuurwerk en helikopters
Echt ik trek sommige mensen echt slecht. Zitten we in een team meeting, zonder team lead want die had teveel uren gedraaid en was wat eerder aan zân weekend begonnen. Gaan er een paar lekker lopen zeuren over dat prikken geen nut heeft en er gevaarlijke shit in zit. En Hugo moest ook maar oppassen, want âals ik hem zou tegenkomen dan krijgt hij een doos eieren over zich heenâ en een paar willen zich gaan aansluiten bij van die Corona protesten een collega vond het zo knap als mensen niet gevaccineerd waren (standaard vraag in het gesprek) en geeft die mensen dan ook een compliment dat ze zich zo goed vasthouden aan hun principes. âJa wel opmerkelijk meer mensen he nu die geen prik hebben gehadâ
Dat werkt dan bij de afspraken lijn?!
En straks âEcht knap van Jaap dat hij dood is gegaan, hij hoefde er zelf niks voor te doenâ, echt een man met principesâŠ
Wappies : boehoe de vaccinatie tast onze lichamelijke integriteit aan
Ook wappies : gooien vuurwerk richting het lichaam van anderen
Ik weet niet hoor⊠Heb liever een klein prikje in mn arm dan een nitraatbom in mn bakkes
Marc van Ranst, de enige reden om jaloers te zijn op België.
Huh? Deze mensen werken bij/voor de GGD?? Nou ja zeg
Ik ken ook iemand die bij de GGD telefoonlijn werkt maar zelf antivax is. Vind ik zo gek.