Maar ik vind wat iemand als Willem Engel of een moederhart persoon of Jerry roept per definitie vanuit de persoon gezien niet de moeite waard en zeker geen geluid wat hier ruimte dient te krijgen.
Wat iemand met kennis van zaken over privacy, grondrechten, staatsrecht (weet ik t, iets met rechten iig) heeft te zeggen inhoudelijk (zoals dat stuk in de nrc) vind ik geen wappies maar terecht kritisch zijn op de politiek. En ik vind door zulke inhoudelijke terechte kritiek wegzetten onder de noemer âwappiesâ (niet door jou maar het valt me op irl dat er altijd een disclaimer âik ben geen wappie maarâ nodig is voor je kritiek hebt op de overheid) vind ik onnodig.
Overigens ik zou echt niet weten welke politieke partij wel visie heeft tov pandemie en alles, volgens mij hebben ze dat gewoon allemaal niet en schuiven ze t lekker makkelijk af op het omt want dan zitten ze weer lekker veilig op t pluche (edit @Antagonist ik moest dat even opzoeken maar idd alleen er is geen enkele partij beter in lange termijn visie en afwegingen dan de huidige, volgende en vorige regering (helaas alle 3 dezelfde poppetjes)
Verder in het algemeen neem ik alle posts over âandere mensen zijn aso en kut en ik hou me aan alle regelsâ met een flinke schep zout want het is echt te makkelijk om hier de corona heilige uit te hangen en dat vanaf een illegaal lockdownfeestje te posten.