Caronatopic #13

Scholen dicht. Maar als het dicht is, dan kan ik toch de deur niet open doen en gaan zitten voor mijn tentamen. Dicht is dicht rut

1 like

Waar is dat over de opvang te lezen? Ik kan het niet terugvinden in de persconferentie.

Op rijksoverheid staan alle regels

1 like

Het vragenrondje is weer begonnen hoor😅

Oh hahaha nee ik verdien zelf genoeg en ik heb ook genoeg vakantie. :tipping_hand_woman:t3: Verfrissend he. :joy:

Maar zou wel fair zijn als wij voor vaccineren even veel betaald krijgen als de medewerkers oo de GGD’s en dat is echttt niet zo.

2 likes

Eigenlijk had hij zich expres even moeten verspreken en al knipogend cArona moeten zeggen. Dan wisten we het zeker!

5 likes

Als je doorklikt bij universiteit staat er ‘de universiteit is helemaal open’. Nog niet aangepast.

Ziek veel vuurwerk hier

3 likes

Vind het echt jammer dat ze geen grafieken laten zien. Of gewoon helemaal een PowerPointje.

1 like

Heb ik t nou goed gehoord dat click en collect wel mag?

1 like

Maar waardoor komt het dan dat ze in landen waar veel geboosterd is (Engeland - Denemarken) alsnog zoveel shit hebben dan?

Ja!

1 like

Hier staat het volgens mij wel goed? Verspreiding omikron vertragen: Nederland in lockdown | Nieuwsbericht | Rijksoverheid.nl

1 like

Vraag me dat ook af, door hoe Mark het zei leek het net alsof boosters niet werken :sweat_smile:

1 like

Shit dan niet vrij maar wel geld :tada: en sowieso is dat 100x relaxter. Nu moet ik wel mn bek opentrekken en mn uren opeisen.

Ja hij bracht het heel kut :rofl:

3 likes

Als je net gevaccineerd bent, wat is dan het verschil met die derde prik? Dat is toch gewoon dezelfde prik? Waarom is die derde bestemd voor omicron?

Rutte die zichzelf drie keer moest verbeteren😂

“te preciseren”

oh nee fuck te moeilijk

“In kaart te brengen”

oh shit figure of speech

“oM bEter te BegrIjpeN”

3 likes

Nee dat is dus niet hetzelfde. Ik snap ook niet wat er anders is, maar het is anders

Lekker bijeenkomst met meer dan 100 man, want “lockdown” :clown_face: wat een fucking onzin zeg. Ik wil ook gewoon kerst kunnen vieren met die 4 man, maar nee lekker in quaranfuckingtaine omdat er geen uitzondering is voor mensen met klachten

2 likes

UK met name omdat ze daar bijna allemaal AZ hebben gehad. Dus al een valse start mbt omicron. En boosters kosten natuurlijk ook nog even de tijd voordat je lichaam klaar is voor het gevecht. En ik denk dat bij DK er lang veel open was?

2 likes