Ik zet de persco uit en trek een fles wijn open
Je krijgt Pfizer of Moderna. Is idd zelfde prik. Als je korter dan 3 mnd gevaccineerd bent is hè niveau van AS nog voldoende. Maar als je langer dan 3mnd gevaccineerd bent zijn je AS toch al wat afgenomen. En een booster is letterlijk wat het zegt. Je AS een booster geven zodat je weer hoog zit in de AS.
Scholen hebben een week eerder vakantie, maar moeten wel alvast een plan maken en voorbereidingen treffen voor eventueel digitaal onderwijs vanaf 10 januari…
Mijn ouders (60+) hebben begin januari hun booster en ben wel blij dat ze nog bericht krijgen als het ergens eerder kan. Vind ruim twee weken wachten met hun Astra niet echt fijn
Maar het is toch een andere dosering ofzo ook?
Weet iemand of de (kinder)logopedie open blijft?
Ik baal, 4 weken thuiszitten met kind. Vind het zielig vooor hem. Hij zit soms echt halve dagen achter de tv omdat wij druk zijn
Ik schrik er soms wel van dat mensen zo erg hopen dat de kinderopvang open blijft. Ik snap dat thuiswerken met kinderen en alles regelen ontzettend moeilijk is. Maar de pedagogisch medewerkers lopen ook risico. Met als kans dat heel de toko dicht moet als de leidsters allemaal zijn besmet. Want er zijn ouders die gewoon hun kind komen halen/brengen en de volgende dag zijn ze ‘opeens’ positief getest.
Maargoed ik ben benieuwd. Elke ouder zal wel opeens een cruciaal beroep hebben.
Edit: oke kinderopvang blijft gewoon open. Nou iedereen blij. Hopelijk blijf ik corona vrij:slightly_smiling_face:
Ik heb er echt een dubbel gevoel bij. Ik snap de keuze. Fijn voor de ouders maar onze gezondheid? Hoop echt dat ouders zich aan de maatregelen houden en bij klachten thuis blijven. Zoals het hoort.
Ze zijn hier pas net begonnen met boosteren. Zkh personeel heeft m al wel ff (ik wel iig, eind november geloof ik) maar verder ging het niet mega snel. Is pas sinds een week of anderhalf dat ze het tempo hebben opgeschroefd. Dat is nog te recent allemaal.
En in DK was alles gewoon nog open ja (nog steeds niet alles dicht)
@Kaassoufle het gaat inderdaad om hoe recent het laatste vaccin was (of je besmetting). Als iemand nu net tweede krijgt is ook goed idd
Ja geloof het wel!
Pfizer is volledig en Moderns dacht ik een halve dosering. Maar kan het fout hebben!
Snap nou ook niet of les voor examenkandidaten wel doorgaat. Op de website van de overheid staat feitelijk alleen (school)examens zelf.
Bij ons ging het in ieder geval aankomende week al niet door ivm de vervroegde kerstvakantie, ik ben benieuwd hoe dat straks zal zijn.
Heeft iemand ergens gelezen of fysios open blijven?
Ja heeft ie gezegd blijft open
Ja blijven open!
Ja, dat is een medisch contactberoep en dat blijft open
Ja mark zei wel
Ah oké thanks had ik even gemist! Gekukkig
ik weet niet of ik het aan kan om dit te bekijken