Caronatopic #13

Nee, kdv open. Gesloten vanaf basisonderwijs.

2 likes

0-4 is gewoon helemaal open

2 likes

Voor bso is dat, maar kdv is vrijgesteld

1 like

Wat raar! Ik bedoel fijn voor die kids en ouders, maar dat is toch vreemd? Doe dan alles dicht

2 likes

Tante cor gunt ons dit uitje, die slaat ons wel over :smiling_face_with_three_hearts:

Ja ik vind het ook bijzonder. Ik ervaar de werkdruk bij ons al als enorm hoog en personeelsleden die Corona hebben gehad en nog herstellende zijn, weinig personeel. Maargoed we gaan door haha

3 likes

Hugo wordt een beetje oud door deze ellende

Wie niet

Bij ons ook zo goed als geen uitbraken. Eén keer een begeleider.

2 likes

Jaa bij ons ook veel besmettingen hoor, in leeftijdscategorie 2-4 :expressionless:

1 like

Nee is dit serieus :sob::sob::sob::sob::sob::sob: Het fijnste forumbericht wat ik ooit heb gelezen.

8 likes

Mark doet me altijd denken aan mijn oom en ze lijken ook nog eens op elkaar en mijn oom stemt VVD :sweat_smile:

2 likes

Ik denk best weinig besmettingen in die groep. En kleinere groepen vaak (ongeveer 10 max). Anders opa en oma en ook niet wenselijk. Miss ook om werkende ouders tegemoet te komen.

1 like

Hier mis ik echt de onderbouwing idd

Mark is echt ik op de middelbare school, als ik snel mijn stukje deed bij de groepspresentatie zodat ik er vanaf was

5 likes

Bij ons ook en een paar kindjes maar allemaal goed afgelopen

1 like

Presentatie zal wel onder tentamen vallen dus lekker maandag met 60 man nog, joe

Lol een afspraak maken in januari = geprikt worden in september zeker

2 likes

Ja thanks huugje maar dan heb ik al corona opgelopen omdat ik verplicht met 100+ man in een slecht geventileerde ruimte moet zitten

3 likes

Echt he?! Ik zit beneden te kijken. Vriend brengt kids op bed, maar ik gilde keihard naar boven ZE BLIJVEN OPEN!!!

4 likes

Ik ben zo zo zo blij dat ik maandag mijn booster mag…

4 likes