Op 1 van die bordjes “wassen - afstand - testen- lucht” moet echt “vaccineer je” komen te staan
Ik neem hem op dit vlak ook serieuzer ofzo. Misschien krijgen we dan ook goede antwoorden op de pers vragen.
Moet de pers wel eens fatsoenlijke vragen stellen
Nou van dissel heeft het wel over ‘het trekt een andere jas aan’ dus hij heeft hier wel meegelezen!!
Irma heeft echt een goede glow up gehad! Kapsel staat haar goed.
“VACCINEREN GVRDMMMNNNNN”
Ik denk überhaupt dat het een verstandig besluit is om een keer de expert aan het woord te laten, ook om het een keer niet op Hugo’s bordje te leggen.
Maar nu door naar de stand van zaken alsjeblieft
Komt hugo nog dan? Of afwezig?
Hij staat er toch gewoon? Zag hem wel binnenlopen volgens mij
Hugo staat er wel, links van Mark!
Wel slim om eerst van Dissel te laten praten. Als Rutte z’n verhaal eerst gedaan had, had daarna niemand meer geluisterd.
Ja er stonden drie van die praatpalen!
Ik pas paar minuten ingeschakeld
Zou Van Dissel zich nou aan een afgesproken tekst houden? Of praat ‘ie gewoon uit het hoofd. Wel gewaagd op een moment als dit in elk geval.
Ja ja boosters zijn goed. Maar waarom worden de militairen niet massaal ingezet om de hele nlse bevolking die graag een booster wil binnen een week te prikken ?!
Jaap is inderdaad verfrissend, helder verhaal.
haha ik denk freestyle, zo klinkt het
Volgens mij praat jaap wel snel voor de doventolk
Ik vind niet dat hij kort en bondig uitlegt wat er aan de hand is en waarom we nu maatregelen krijgen.
De langdradigheid maakt het moeilijk concentreren.
Ik wil gewoon nu horen tot wanneer de scholen dicht zijn.
Unmmm nu heeft hij het modelleren. Dat snapt de gemiddelde Nederlander toch niet .?!
De doventolken krijgen van te voren de tekst om zich voor te bereiden, dus hij moet zich wel aan z’n verhaal houden