Caronatopic #13

Haha wat een onzin dit. Alsof sporten in een sportschool minder goed voor je is omdat je er met de auto heen gaat. En alsof sporten alleen iets doet voor je fysieke gezondheid. Toch logisch dat sportscholen ‘zeuren’. Doet elke andere sector ook. Alsof je je er zomaar bij kunt neerleggen als je je bedrijf ziet verdampen.

Edit; Het bericht waar dit een reactie op was is weg. Makes no sense nu haha

4 likes

En het is ook nog eens zo:

Leuk dat er misschien de helft minder mensen (dit is niet bewezen, maar een verzonnen aantal) in het ziekenhuis komen, maar als je dubbel zoveel besmettingen hebt. Zit je precies op hetzelfde punt in de ziekenhuizen… maar dan een paar dagen later.

1 like

Zo op t zicht zit de pers ook niet echt op 1.5m trouwens.
Wel leuk dat Irma er weer is

Ik hoor overal keihard vuurwerk. Die zijn het er niet mee eens denk ik.

1 like

Mijn peuter zegt; ‘Oohh dit is leuk!’.

Ben blij dat je pas 3 bent :sweat_smile:

19 likes

Vijfde golf? Hebben we er al zoveel gehad

Ja maar soms hadden we een golf in een golf volgens mij :see_no_evil:

4 likes

Zouden Hugo en Mark elkaar ondertussen echt als friends beschouwen of zou er nog echt een collega-zakelijke vibe zijn?

10 likes

Konden we niet de vorige persco al niet wachten eigenlijk?
Het is nu van ohhhhh shit helemaal extra ingelast, maar het ging toen toch ook vet kut?

2 likes

Ook wel eens verfrissend, een ander gezicht erbij. Hij heeft ook wel een heldere manier van uitleggen

7 likes

Hij heeft zo’n rustgevende stem ofzo.
Ook vriendelijk ofzo haha

14 likes

beetje kerstman kabouter vibes

8 likes

Ik mis mijn held Gommers daar
@Ovenschaal kun jij niet iemand daar vervangen? Je bent ook officieel dr.

3 likes

Ja dat gevoel heb ik dus exact met de maatregelen. Eens de vaccins er waren werd gelost tot de ziekenhuizen exact op hetzelfde punt zaten als voor de vaccins. En nu er mogelijks (!) een variant is die naar opnames toe milder is zullen mensen zich waarschijnlijk ook in die mate losser gedragen dat het voor ziekenhuizen weer hetzelfde blijft.

Telkens als we eens iets ‘goeds’ in handen hebben wordt gedrag in die mate losser dat eindresultaat hetzelde is.

2 likes

Ja!

Ja Sinterklaas - kerstman vibes haha.
December to remember :clap:t2::heart:

2 likes

Wel goed dat ze van Dissel dit laten doen, duidelijk verhaal tot nu toe

5 likes

Wat een cliffhanger jongens. Eerst Jaap voordat Rut gaat vertellen hoe en wat

Spoiler: lockdown

3 likes

virus denkt new year, new me :thumbsup:

28 likes