Ik snap niet waarom ik nu nog 3 maanden moet wachten op een booster (want net besmet) als mijn antistoffen niet werken tegen die nieuwe variant? Give me a booster please.
Mijn spanningsboog is veeeeel te kort voor dit verhaal. Hahaha
ik ben zelfs ook al afgehaakt, veel te veel woorden in korte tijd
Hij begon goed haha en nu te langdradig
Ik kijk vooral naar Irma
Ik vind dit een stuk duidelijker zo.
Van Dissel doet al zijn eigen gebaren, scheelt Irma wat werk
ik wil eigenlijk gewoon weten of mân tentamens doorgaan đ„Č
Jullie hebben ook allemaal de concentratie van een goudvis Ik vind het wel fijn deze uitleg
Hahaha volgens mij denkt Irma de helft van de tijd joe groetjes dit slaan we over, gaat te snel
Ik lees alweer geluiden dat wij mee moeten gaan vaccineren, echt gvd, waarom lukt het die klote-GGDâs telkens niet, ik word er echt gestoord van.
Ik wil best een dag prikken, maar NIET die kut-administratie en 86.000 telefoontjes van mensen erover en NIET voor NIETS.
Slecht voor mân bloeddruk dit.
Haha ik vind hem echt chill en duidelijk praten vooral voor een wetenschapper
Ik hou nu alleen maar bij hoeveel dure worden hij gebruikt. âIntensiverenâ dat snapt de gemiddelde Nederlander niet hoor. Zeg gewoon met je handen het neemt âzoooooooveeeellll toeâ.
Ik vind hem een stuk fijner dan Hugo tbh. Wel wat langdradig, maar wel een duidelijk verhaal.
Juist heel fijn deze uitleg.
Er is echt altijd gezeur over de perscoâs hĂ©.
Wat Jaap nu allemaal zegt is toch voor 95% van Nederland super lastig te volgen? Inclusief mezelf trouwens. Het lijkt me toch wel belangrijk dat hij dit in begrijpelijke taal uitlegt
Ik denk dat meer mensen dit niet snappen dan dat er mensen zijn die het wel volgen
Hoort iemand ook een raar geluid op de achtergrond of is dat mijn televisie?
Vraag om extra geld hoor!