Omg zo schattig net zoals onze ouders vroeger soms ook vrienden werden met ouders van andere kindjes uit de basisschool
Ja maar dan gaan ze natuurlijk wel al onze genante jeugdverhalen aan elkaar vertellen, daâs dan weer de keerzijde
Zouden de restaurants ook helemaal dichtgaan, ook voor afhalen?
Hoe was dat vorige keer??
(We wilden morgen afhalen maar misschien dan toch maar vandaag)
Afhalen en bezorgen heeft eigenlijk altijd wel gemogen
Ik denk dat je nog wel kan afhalen, anders kan iedereen wel opdoeken.
âZit jouw dochter ook op⌠het internet?â
Hier nog eentje van het oranje postbedrijf en ik hou mn hart nu alweer vast
Haha stuk om deze tweet Wat wil je gaan doen een dichte winkel binnen lopen? Of je kind alsnog sochtends bij een dichte school afleveren?
Tot 14 januari hahaha wie houden ze voor de gek.
Ik kan mezelf ook vaak oppeppen en weer er tegenaan, maar ik ervaar hetzelfde op werk. Kinderen kunnen gelukkig naar de noodopvang, maar dit is al het derde (!!!) jaar waarin ik een lichting niet fatsoenlijk kan klaarstomen voor de examens. Die onrustâŚ. Pfoe.
Overigens ging ik bij mân eerste kind na vijf weken in strenge lockdown.
Nu zit ik bij kind twee weer na exact vijf weken in strenge lockdown.
Bizar eigenlijk als je bedenkt dat je 2 kinderen verder bent en nog niet van deze ellende af bent.
Ik ben geen gewone moeke, maar lockdownmoeke. 𼲠(Of is het nog te vroeg voor deze grapjes?)
Ik zag net ook iemand die het had over je âgewoonâ ziek melden op je werk, alleen maar de nodige boodschappen in huis halen en verder vooral niets meer doen. Daar pakken we ze mee!!11! DĂĄt voelen ze. Tijd om onze stem als volk te laten horen!
Pakketpunten mogen zelf beslissen of ze open blijven
Ik denk alleen maar lief! Maar zou het dan wel bij iets kleins houden, bijvoorbeeld iets te eten voor onderweg ofzo want anders is het wel best onhandig maar het gebaar is eigenlijk al het meeste waard
Ik zou echt niet je vakantie dagen opnemen; die zijn eindig en de groeten. Ga echt niet van dit pandemie / Nlse probleem alleen mijn probleem maken. Mân werkgever mag meedenken.
Daar heb je idd gelijk in maar omdat het zo kort dag is stress ik m helemaal. Het is of werken en kind naar de opvang of vrij en kind thuis, er is geen tussenweg voor mij. Calamiteiten verlof is een optie maar dat is ook maximaal een paar dagen. Dus voor nu ff echt geen andere keuze helaas:(( er is daar geen regeling voor oid.
Partner? Kan die niet ook een paar dagen vrij nemen? Om en om? De een overdag de ander in de avond werken en visa versa
Allejezus zeg, het was net alsof de IKEA nooit meer open zal gaan. We hebben gewoon het dubbele (!!!) aan omzet gedraaid vergeleken met een normale zaterdag. Rijen tot aan het einde van het zbm⌠ik schuif een pizza in de oven, ga op de bank zitten en kom er voorlopig niet meer vanafđŽâđ¨
Best logisch toch? Een maand dicht is lang als je dingen nodig hebt. Vijftig euro bezorgkosten is echt veel en niet alles wordt bezorgd.
Je kunt ook gewoon via click & collect bestellen (âŹ2,99) en daarnaast kun je je afvragen hoe noodzakelijk het is om die dingen per se nu te hebben als het niet voor niks dicht gaat. Het was gewoon veel en veel te druk en er was geen afstand mogelijk. Ik vind het dubbel.
Geen partnerđ dat is het probleem. Anders was het nog wel te regelen ja!