Caronatopic #13

Ah joh en niemand hoeft het verder ook te weten toch? Gewoon in z’n zak stoppen en gaan. Zag op dit forum dat een postbode van de hele buurt € 300,00 had gekregen. Hartstikke fijn en lief, als dat niet mag jammer dan.

5 likes

PANIEK

1 like

Vind het wel toepasselijk dat dit samenvalt met de herstart van het glazen huis. We mogen onszelf allemaal even opsluiten voor het goede doel.

5 likes

Vorig jaar duurde de scholensluiting tot begin februari en toen meteen weer hele klassen.
Ik was toen de scholen dicht gingen al bang dat het niet bij 3 weken zou blijven maar ik had echt de naïeve hoop dat ze dit echt niet nog een keer zouden doen.

2 likes

Janken, alles gaat weeeer van voor af aan :sob:

2 likes

Nee

3 likes

Ik doe voor mijn vaste bezorgers (postnl, dpd en ups) altijd een kaartje met een cadeaubon van €10 heb nog nooit gehoord dat ze die niet mogen aannemen. Wordt altijd erg gewaardeerd!

2 likes

Echt? In mijn beleving duurde het veel langer voor vo echt weer open was :see_no_evil:

1 like

Ik kijk wel weer voor het eerst! Frank in z’n lekkere korte broekje :partying_face:

Ik dacht dat het een onderbroek was haha

2 likes

Precies, komt nooit iemand achter als iedereen z’n mond houdt verder. Lekker doen. Er staat wel het een en ander over in de gedragscode/richtlijnen dus vandaar :sweat_smile:

1 like

O sorry ik had het over po
Vo was inderdaad langer

O ik trek dit echt niet meer……

Ik ben vooral ook heel boos dat ze niet in november zijn begonnen met de booster. Ik heb gelukkig in oktober mijn 3e prik al gehad maar de priklocatie waar ik geweest ben was al helemaal klaar om de booster te zetten maar moesten van Hugo wachten omdat het helder moest zijn !?!?!?

4 likes

Voor de kerstmarkt in Duitsland denk ik 🥲 mijn socials staan er iig vol mee

1 like

Ik voel helemaal de druk, net als bij de 1e lockdown, om te hamsteren en cadeautjes te kopen. Terwijl ik niks nodig heb en gewoon een bezorgmoment heb bij de ah :sweat_smile:

1 like

Hoi, heeft ze het al online geprobeerd?

2 likes

Zuipen! Sorry ik vond dit te grappig

Ik krijg een filmpje van een meid die helemaal los staat te gaan in de kroeg alsof ze op stap is ‘want nu kan het nog’ :clown_face:

Mijn vader krijgt komende week zijn booster!

…in Woerden.

18 likes

O gezellig mijne ook! Miss kunnen ze een forumdadmeet houden

12 likes