Dat betekend dan ook officieel 4wkn kerstvakantie ipv 3.
Ik zag mijn postbezorger net en wenste hem al succes maar bedenk nu, is het aardig om hem iets te geven als bedankje volgende keer? Of is dat alleen maar kut om dat mee te moeten nemen weer?
Poe ik kan mezelf vaak wel weer oppeppen en positief laten denken rondom corona. Maar vind het nu wel even pittig. Heb echt niks te zeiken, we zijn gezond, hebben een warm en gezellig huis, genoeg te eten en te drinken. Mān werk is op dit moment heel pittig en druk en maak me terecht zorgen om de mensen met wie ik werk, maar er is noodopvang voor ons kind zodat ik zoveel mogelijk kan werken.
Het besef dat ons kind net voor de start van corona geboren werd en we nu nog in die situatie zitten maakt me nu wel best somber. Het voelt zo eindeloos en dan heb ik af en toe paniekgedachten als: āer blijven steeds heftigere mutaties komen, waar niets meer tegen zal werkenā en andere niet realistische gedachten.
Nouja 2024 is al bijna toch?
@grace dacht ik ook! Maar een kaartje en een bon/reep chocola of iets anders kleins moet kunnen toch? Althans voor de pakketbezorgers
Voor basisschoolkinderen bedoel je? Ik heb er 0 namelijk
Ja en middelbaar haha.
Reageerde meer op je printscreen
Als dit tot 14 januari duurtā¦
Ja of misschien gewoon een kaart met een tientje erin? God mag weten wat hij betaald krijgtā¦ of is dat kut om geld te geven? Lastig
Zullen die niet nog online les hebben? Ik zou me dood vervelen
Ja denk dat het weer zoān geval wordt van: gaan we dan voor 5 dagen online onderwijs optuigen (10-14jan), want basisscholen hebben nu Bijv al vrij gekregen deze week.
Soms mogen mensen niet zomaar cadeaus/geld aannemen van klanten. Weet niet precies hoe dat werkt en waar die regels staan, maar toen ik in een winkel werkte mocht ik dat bijvoorbeeld echt niet. Misschien iets om uit te zoeken? Weet eigenlijk nu ook niet of dit daadwerkelijk een regel was of iets dat ze ons wijs maaktenā¦
Je kan er toch vergif op innemen dat dit na 14 januari doorgaat
Ja precies - voor je het weet zijn 5 er 15. Volgens mij ging vorig jaar alles ook pas weer 1 maart open toch? En dan met halve klasse enzo
Ik wel. Juno 2050
Gaat de kinderopvang nou dicht? Vast wel maar kan er niks over vinden verderš« kan ik alvast mān vakantiedagen opnemen want dit wordt m niet.
Partner is postbode waardeert dit altijd enorm. Iets te snoepen voor onderweg of een kaartje mogen ze gewoon aannemen. Tot een waarde van ā¬25 euro geloof ik, maar dat moet ik even checken.
Ooit moet in juno toch weer normaal zijn
Zou dat gerust doen hoor. Je geeft de krantenbezorger toch ook wat met de nieuwjaarswensen? Ik moet het ook echt even regelen, onze pakketbezorgers zijn zĆ³ fijn! Zag overigens dat je via de app ook een bericht achter kunt laten voor ze als ze geweest zijn.
Ik weet t niet meerā¦ was dat niet half februari? Iig; langer dan 4 weken duurde het haha
@grace weet postnl (of waar die bezorger dan ook voor werkt) toch niet dat hij dat aanneemt? Zou het doen, denk dat hij dat zeker wel waardeert! Wij doen met het hele complex voor de postnl meneer, dus dat wordt daardoor wel echt een groot bedrag en hij stond hier vorig jaar helemaal met tranen in zijn ogen omdat hij dat nog nooit had meegemaakt
Vanavond wordt alles pas officieel bekendgemaakt dus dan zullen we het horen (maar als de scholen dichtgaan en alles minus essentiele winkels dan denk ik het wel)
Al die vragen hier of iets wel of niet dicht gaat. Je kan toch de persconferentie afwachten? Nog maar 3 uur