Caronatopic #13

Meer omdat er überhaupt nog niks aan de hand was op dat moment en mensen al in de stress schoten ; )
En dat mensen dan denken überhaupt aan een foundation.

1 like

Nou de rij staat de hele lengte van de winkel :sob:

1 like

Ik snap ook niet zo goed wat mensen nu nog zo gehaast moeten halen. Ok ik wilde zelf ook panty’s gaan halen maar dacht uiteindelijk joe ik bestel ze wel komen van de week wel aan.

Een vriendin van mij appte ook net een foto van een leeg wc papier schap in een supermarkt. Zelfs het keukenpapier was op. Echt alsof we weer terug in de tijd zijn gegaan :laughing:

5 likes

Het was natuurlijk sowieso al de laatste dag voor kerst, want als je gewoon moet werken heb je de hele week geen tijd (want als 17u dicht)… normaal zijn er altijd extra koopavonden enz, en kan je sowieso na je werk nog wel effe. Dus denk dat een hoop mensen sowieso al zouden gaan vandaag. Maar nu inderdaad nog erger… hoorde ook mensen die nog snel allerlei knutsel spullen voor het vermaken van de kinderen gingen halen :see_no_evil:… en speelgoed etc.

1 like

Oh idd haha ben ff in de war met de dagen voor kerst. Dan is het inderdaad wat ‘logischer’ als mensen tot as vrijdag gewoon moeten werken dat ze nu alles last minute al gingen halen.

De kop op de website van de nos in elk geval net aangepast.

Ik zelf zit wel echt met m’n werk, ik werk bij dat ene oranje postbedrijf haha en bij ons is het nu al onwijs druk en vertragingen links en rechts. Als er dan nog alle dingen bijkomen door de lockdown, worden dat pittige weken.

1 like

Nu.nl komt ook binnen

1 like

Ben benieuwd of de vakantieparken open blijven, net als vorige lockdown. Want we gaan eind december een weekend weg :sweat_smile:.

Ik gok wel dat ik morgen onverwacht moet werken om allerlei zaken te regelen qua werk als ook dagbestedingen etc dicht gaan.

1 like

Ik vind het echt weer rottig voor mijn vrienden die nog in de culturele sector werken (worden er steeds minder door deze crisis) vooral omdat ze zich binnen musea etc. vaak zo goed aan de regels houden en zich steeds aanpassen. :pensive: en ik zie de kans om zelf weer in de sector te komen ook weer verder weg pff.

2 likes

En gelijk 4 weken ook sowieso, poeh

Is er trouwens ook iets met ffp2 mondmaskers die verplicht gaan worden? Er kwamen vandaag echt heel veel mensen naar vragen. Of zou dit voor b.v. naar Duitsland zijn?

Portwedstrijden klinkt wel echt als iets wat ik nodig heb, zoveel mogelijk port achterover slaan en hopen dat het weer snel juno is en alles beter is.

32 likes

Geloof er niks van dat juno de verlossing gaat bieden.

2 likes

image

10 likes

Ik ook niet maar ik houd mezelf graag voor de gek

4 likes

Ik vind het jammer dat winkelen op afspraak niet toegestaan wordt. Zo hou je de grote drukte weg, maar kun je toch nog op afspraak ergens terecht als je echt wat nodig hebt. Vooral voor bouwmarkten/meubelzaken/kringloop is dat echt een uitkomst…

21 likes

Kom maar op visite!!

1 like

Wel blij dat professionele portwedstrijden nog door kunnen gaan :heart:

3 likes

Nouja beter toen al dan nu met z’n allen tegelijk. Ik zie het probleem niet zo dat ze daar vast op anticipeert. Als je elke dag foundation gebruikt snap ik wel dat je even nieuwe haalt.

miss universe kan ook zo op de foto staan met net onhandig licht en op de foto het contrast en de scherpte lekker omhoog

tis echt een clickbait foto

2 likes