Het is precies net zo druk op werk als die laatste dag voor de lockdown van vorig jaar
Het was net rond openingstijd al super druk bij de meubelboulevard. Ik snap het wel. Vorig jaar tijdens de lockdown moeten verhuizen en online meubels bestellen is vet duur en onhandig. Als je nog iets nodig hebt is nu het moment om te gaanā¦
Omijngod ik zie dit helemaal voor me, en dan zoān schaaltje met Hollandse hapjes die rond gaan, awh ik wil daar bij zijn
Ja dat ze vanavond met helicopters vaccins over het land nevelen en als we dan morgen wakker worden is alles voorbij
Meanwhile duurt die ongein waarschijnlijk tot 2050 ofzo
Ja lekker id kring. Iedereen 3 kusjes.
En dan natuurlijk een grootse aankondiging daarvan op het tiktok account van de roverheid waarbij huugje en rut een dansje doen op dat liedje met āhelicopter helicopterā en dan zie je de eerste vaccinhelicopter op de achtergrond opstijgen met van dissel als piloot
Het goede (? i hope) nieuws is dat er vorige jaar rond deze tijd nog helemaal niet begonnen was met vaccineren en nu is de boostercampagne al flink op gang dus dat geeft me wel hoop dat het nu niet net zo lang gaat duren als vorig jaar.
Mijn booster zit erin. Mān man morgen en mān ouders de 21e. Dat voelt wel veiliger. Hopelijk mogen we nog gewoon naar Nederland komen voor kerst anders weet ik niet hoe lang het gaat duren voor ik mān familie weer zie
Flink op gang - in the uk is ie flink op gang ja.
Ja we hangen al een week stil op 1961 en degene die wel mogen, komen er niet doorheen. Geloof er niks van dat we in januari allemaal een booster hebben.
Nou ja alle 60 plussers die ik ken hebben een afspraak staan of zijn al geprikt, dat is toch een stuk beter dan vorig jaar
Ook ongunstig licht en sowieso beetje ongelukkig gekozen foto
Maar die man moet kapot zijn, dat geloof ik zeker
Ik was er om een belangrijke reden maar het gore plebs was er ook!
Snap nog steeds niet waarom het leger niet veel breder wordt ingezet.
Gooi alle kazernes open, 24 uur p/d prikken en hup gewoon aansluiten in de rij.
Rot toch op met je afspraken maken en drie weken moeten wachten om vervolgens 30 kilometer verderop een prik te kunnen halen.
Het gaat allemaal zo traag als dikke stront.
Ja, denk ik ook hoor
Er stond alle onderwijsinstellingen, weet niet of kdv daar onder valt
Ik hoop het niet, zou niet weten hoe ik dan werk/baby moet combineren
Wow hier schrik ik echt van
Ik begrijp ook niet hoe we dit na 2 jaar nog niet kunnen fixen. Een kennis van me mocht gisteren een booster ivm haar longziekte en ze plaatste een foto van een uitgestorven priklocatie. En dat is anekdotisch snap ik, maar waar zit nou de vertraging dat er niet allang enorme doorloop op die plekken is??
Nou ik zou persoonlijk voor een andere locatie kiezen waar geen wapens ed liggen zodat we niet eerst nog extra beveiligingsmaatregelen moeten nemen maar 24/7 locaties openen lijkt me een goed idee.
Ik las dat er best veel mensen, die bevoegd zijn tot prikken, de ggd willen helpen voor een paar uurtjes maar dat dit vanwege allerlei bureaucratisch gedoe niet kan.