Caronatopic #13

T is dat mn pakketje vandaag aankomt in de winkel hopelijk. Maar anders zou ik ernstig twijfelen of ik zou gaan. Oke niet echt natuurlijk, maar stiekem wel. Heb echt geen zin in al die mensen, waarschijnlijk zijn ze nog kut ook, en krijg je weer 100x oh spannend he vanavond te horen. Beter geven ze mn minikerstpakket mee :joy:

Iedereen die naar een winkel gaat vandaag, succes, wees lief en draag je mondkapje goed.

Ik ben nu op mn werk (horeca) en een leverancier zei net ā€œja misschien wel je laatste dagjeā€ en toen dacht ik wtffff ohja :triumph::cry: #kleinleed

Edit: loopt die weg zegt die ā€œfijne vakantie!ā€ :joy:

En ook welke vakantie. Wij moesten vorig jaar de hele winkel schoonmaken. Ik ben toen niet geweest want dat trekt mn lijf niet, maar ben bang dat we dat weer krijgen. En we gaan over op bezorgen dan dus alsnog werken.

2 likes

Ik hoop maar gewoon drie weken harde lockdown icm kerstvakantie, en dan weer versoepelingen?
Ik heb nog maar een halve wcrol ai

1 like

Die 3 weken heb ik vaker gehoord, daar reken ik echt allang niet meer op.

10 likes

Ze nemen dit besluit al wel voordat er echt een omicrongolf is, dat is wel iets positiefs

5 likes

Harde lockdown betekent zeker ook opvang dicht? šŸ„²

Waarschijnlijk alleen noodopvang weer, ja.

Dat heet een persconferentie en daarvoor moet het kabinet eerst vergaderd hebben.

Ik vind het zelf vreemd dat het OMT-advies pas achteraf openbaar wordt. Hierdoor kun je niet goed zien wat het demissionaire kabinet overneemt uit het advies. Het zou ook speculaties schelen als gewoon duidelijk was wat in het advies stond.

3 likes

Jaa wij gaan ook wel schoonmaken hoor denk ik, maar we doen niet aan bezorgen dus dat scheelt :joy:. Sws minder uren dan eerst. Moest al vet wennen toen we naar 17:00 gingen

2 likes

Ik heb toevallig vandaag een afspraak bij de kapper haha, nu wel blij mee :grimacing:

Haha geluk! Ik aankomende vrijdag pas dus ik hoop stiekem dat de kapper een uitzondering van de lockdown wordt. Slaat alleen nergens op haha.

2 likes

Rutte zei toch steeds, maakt niet uit wat de maatregelen zijn, kerst gaat door! Ben benieuwd of ā€˜ie daar vandaag op terugkomtšŸ„²

1 like

Ik lees alleen middelbare scholen en hoger onderwijs eigenlijk

Kerst gaat sowieso door haha die dag verdwijnt niet ineens :laughing:

En het maakt volgens mij ook niet uit wat ze als advies geven voor hoeveel mensen je mag ontvangen want mensen doen daarmee toch wat ze willen. Net als met Sinterklaas ik zag genoeg mensen op social media met 15-20 man + een sinterklaas op een kluitje gezellig op de foto.

6 likes

Ja ik ookā€¦ Maar ja denk dat de wel dicht gaan. En anders zou het een godsgeschenk zijn.

1 like

Denk echt wel alleen noodopvang in zoā€™n strenge lockdown, helaas.

Ik heb dit met de pedicure. Vorig jaar moest ik naar een medisch pedicure ivm de lockdown en dat was 40ā‚¬ voor enkel het verwijderen van een likdoorn. Mā€™n reguliere pedicure verwijdert mā€™n likdoorns gratis omdat ik daar zo vaak kom.
Maargoed we zien wel waar het schip strandt. Tis nooit leuk voor de bevolking zoā€™n lockdown, maar alsnog is het relatief leed natuurlijk.

1 like

Enige voordeel van die noodopvang is dat je je geld wel terug kunt krijgen. Maar echt kut verder.

1 like

Ik snap trouwens niet dat t moet uitlekken, dan krijg je toch vet veel onrust. Kunnen ze niet gewoon zeggen dat iedereen die erbij is zn bek moet houden? Of is t expres om de klap minder hard te maken ofzo?

Ik wil echt niet naar mn werk en heb nog 2 uur om nog minder zin te krijgen.

Oh en mn halve wappie vriendin toen ik zei dat de lockdown eraan kwam ā€œja is zeker weer de schuld van de gevaarlijke kinderen die extra vrij hebben en dus niets mogenā€ Meid, je hebt t niet begrepen. Echt omg.

3 likes