Caronatopic #13

Oh de hel dat mensen dan 3 weken lang hun kinderen binnenshuis moeten vermaken. Wat een vakantie.

2 likes

Ja dat is hier nu 23% geloof ik 🥲🥲

2 likes

Ik hoef maar 4.5 uur morgen gelukkig. Wel non stop kassa :sob:
Wordt een lekker onrustig dagje morgen.

Ik bleef voor mijn doen nog redelijk oke met de hoeveelheid besmettingen. Nu blijkt dat t vaccin niet werkt is dat een stuk minder. Hoop zo dat t wel tegen opname beschermd :sob:

2 likes

Ja dat is echt dramatisch

Op 3x zo grote bevolking test Nederland 60.000 per dag terwijl DK op 200.000 per dag zit (als je sneltesten meeneemt, niet zelf afgenomen maar testcentrum, 400.000 zelfs)

Nouja either way it’s all turning to shit here want alles is nog open

2 likes

Oh wow, dat is wel laat ja! Ik wist niet dat het zo druk zou zijn. Nouja, kan nog wel even wachten. Vind het belangrijker dat oudere mensen geprikt worden.

2 likes

Tsja ik ben zelf geen viroloog maar weet niet echt wat ik hiervan moet vinden, het komt wel van een vaccinfabrikant af zegmaar :sweat_smile:

Ik denk dat niemand echt weet wat er in of tot of na 2024 gaat gebeuren…

5 likes

Hahaha een collega over de aankomende lockdown: zie je die spuiten helpen voor geen meter.

Mijn vriend is dus vandaag met een teamuitje naar Kopenhagen geweest :roll_eyes: Lekker borrelen en uit eten met het team en met z’n allen in de trein de brug over. Echt superverstandig

Ah ja erg hè. Kan je aan de andere kant van de brug niet naar de kroeg?

Kerst en julefrokost is hier gewoon zo fucking heilig, heel frustrerend

2 likes

Kroegen zat hier maar ja: Jul gaat voor alles :christmas_tree:

2 likes

More like yolofrukost :grimacing:

7 likes

Hahaha ik houd al een tijdje de prijs van het forumbadje in de gaten, die werd in de vorige lockdown veel duurder (van 50 naar 90 euro geloof ik).

Ik kijk net en het badje is net ook duurder geworden! Was begin deze week 55, nu 70 euro in de kleur die ik wil.

Ik heb hem nu alsnog maar snel besteld, toch nog iets om naar uit te kijken in de lockdown en ik ben bang dat hij nog duurder wordt :cry:

1 like

Hahahaha ik heb ‘m ook vandaag besteld (komt pas over 6 dagen) en zag dat ie gister ook ineens €10 omhoog gegaan was op Bol, vandaag weer minder :joy: Hoop dat wij snel lekker kunnen badderen en dat het geen miskoop is.

Haha ja die van mij komt ook over zes dagen!

Ik twijfel al heel lang, ik had hem echt al eerder ff moeten kopen. Maar met de lockdown in het vooruitzicht toch de knoop doorgehakt :sweat_smile:

Ik hoop maar dat hij niet na 1x ligt te verstoffen…

Ja echt hè, het hele jaar zijn het gesloten mensen en dan is het kerst en dan zijn ze 1 maand per jaar ineens andere mensen en moet alles wijken voor jul. Zelfs corona

2 likes

Ik vind het trouwens (opnieuw) echt oliedom dat dat OMT-advies nu naar buiten komt. Morgen wordt 100% een grote chaos. Maar goed, what’s new.

16 likes

Bij deze iedereen die in een winkel werkt, sterkte morgen! Blijf ademen, het wordt echt uiteindelijk 17.00.

17 likes

Morgen is mijn laatste werkdag in de winkel en ik heb zo gehoopt dat die “pre lockdown dag” niet nog een keer zou gebeuren en nu wordt het misschien nog mijn afscheid ook 🥲 bah zie er zo tegenop nu

2 likes

Ah nee, ik wilde nog aanvullen dat ik door het nieuws over de aanpassing van de examens het idee kreeg dat werd voorgesorteerd op een mogelijke schoolsluiting, maar dat leek 6 uur geleden nog overdreven :flushed:

Het kabinet gaat toch morgen pas overleggen? Dan is het toch pas eens maandag/dinsdag voor er iets naar buiten komt, laat staan iets gebeurt?

Ik kan me haast niet voorstellen dat er morgenavond al nieuwe regels in gaan.

5 likes