Vind t wel echt slecht hoor dat die priklijn al dagen niet fatsoenlijk te bereiken is. Ze wisten dat ze met de ouderen begonnen, je weet dat niet iedereen t kan dan.
Als ze geen digid heeft (waar ik van uitga omdat ze probeert te bellen) is t een idee om die aan te vragen voor toekomstige prikken eventueel? Dat ze dan wel gewoon zo snel mogelijk een afspraak kan maken(desnoods iemand voor haar als ze t niet zelf kan).
@Penny_Lane ik denk dat ik je punt niet begrijp. Als je op dit punt in de pandemie nog niet inziet dat vaccineren belangrijk is dan vind ik daar wat van. Dat vind ik echt niet gek want mede daardoor zitten we in de shit. En ja een klein deel zal vast “gegronde redenen” hebben om de overheid niet te vertrouwen. Dat de rest denkt dat hun lijf t wel aankan vind ik dom. En heeft over t algemeen niks met hersenen en andere manier van opgroeien te maken. Vind t doodzonde dat er en groep jonge (of zelfs zwangere) vrouwen is die geen vaccin willen omdat ze ervoor kiezen de verkeerde bronnen te geloven. En ook niet open staan voor uitleg. Ik heb laatst een vriendin proberen uit te leggen hoe t muteert nadat zij zei ja die nieuwe varianten kunnen ook door t vaccin komen. T enige wat je dat terugkrijgt is ja we weten t niet. Zolang er een groep mensen is die denken het zelf t beste te weten hou je deze shit.
Van ouderen die geen afspraak maken omdat ze niet goed weten hoe of wat, dat vind ik gewoon doodzonde. Geen oordeel over dat ze t niet kunnen, wel dat ze niet iets aannemen van anderen die het beste met ze voor hebben.
Verder snap ik dat iedereen t zat is, want iedereen is t zat. Mijn sociale leven is weinig anders (als in niet bestaand, niet als in ik zie iedereen). Echter als ik op mn werk zit word ik continu geconfronteerd met beterwetende, eigewijze mensen en ik word daar boos van. Niet per se om t mondkapje, maar ook omdat ze dan waarschijnlijk wel meer dingen doen die niet handig zijn voor de pandemie. Ik vind t echt om te janken. En houd mn hart vast voor de komende maanden.
Ik denk dat we t deels met elkaar eens zijn, maar denk dat je mij te oordelend vind. En dat is misschien zo.