Weet je toevallig of hij online heeft gepland of telefonisch? Ik wil er straks best een eind voor rijden,
Er is idd een grote kans dat je lichaam het meteen opruimt als je gevaccineerd en in aanraking komt met covid19.
Net weer een heerlijke discussie gehad met een familielid die echt boos is omdat ze boosters moet āblijven nemenā omdat ze anders nergens meer naartoe kan maar dit eigenlijk niet wilt. Omdat āhet ook gewoon goed is om je immuunsysteem aan het werk te zetten en ze erop vertrouwt dat ze niet heel erg ziek wordtā. Echt GEK word ik hiervan. Ik draai ook echt compleet door in zoān gesprek van frustratie omdat het zulke onzin is en er gewoon niets tegenin te brengen is omdat ādit gewoon haar mening isā.
Als je in augustus covid hebt gehad hoef je de aankomende 6 mnd toch niet meer voor de booster. Je hebt nu genoeg antistoffen aan boord.
Kun je dit ook met zekerheid stellen voor de omnicron variant?
Nee dat kan niemand nog. Horen we einde vd week meer over via omt.
Ik denk online! Hij is niet zoān beller haha. Regio Overijssel/Gelderland trouwens
En de overheid en smsjes. Nooit een mail of sms bevestiging gehad als ik een vaccinatie- of testafspraak had ingepland.
Weet iemand hoe het zit met de booster prik en ernstige bijwerkingen/allergische reactie op de vorige vaccins? Is er een mogelijkheid om dan vrijstelling te krijgen of is het dan gewoon āpechā?
Een vriendin heeft een heftige allergische reactie gekregen bij de eerste vaccinatie. De tweede prik heeft ze toen in het ziekenhuis gekregen. Volgens mij kreeg ze toen een ander vaccine (dus niet Moderna / Pfizer). Werkt wellicht met de booster ook zo?
Vandaag werd drie maanden gezegd in de persco
Ik heb onverwachts een booster! Ze wilden eigenlijk al naar huis dus heb razendsnel mān paspoort enzo bij elkaar geraapt en als een raket erheen gereden. 2x moderna en nu pfizer.
Ik vraag me overigens steeds af of ik de de enige ben die elke keer moordneigingen krijgt als Hugo het weer heeft over de āoppepprikā
Ik ben normaal gesproken altijd groot pleitbezorger van het gebruik van Nederlands ipv Engels
Maar dit is zoo lelijk
Mijn zus heeft me een vervroegd kerstcadeau gegeven Dacht het al want heb sinds 2 uur verhoging en lig helemaal te trillen in bed, maar hier dus ook een positieve test. Bleeeh
Nooo wat kut zeg! Beterschap
Hopelijk valt t mee en zijn jullie voor de kerst weer beter.
Heb in de persco trouwens helemaal gemist dat er āmogelijk snel meer maatregelen komenā. Zouden ze dan toch na kerst alles dichtgooien?
Ik scrollde te snel en dacht dat dit Dumbledore was
De grote vraag van vandaag is natuurlijk, wie probeerde Hugo te bellen???