Caronatopic #13

Pf maak mij best zorgen om mijn vader, wil het graag even van mij af typen. Gevaccineerd met AZ en nu besmet met corona. Ongeveer een week hoge koorts gehad van ong. 40/41 graden 's nachts (overdag onder de 40 graden) met af en toe een hoestbui. Nu was vannacht de koorts zo goed als weg, maar is hij kortademig geworden en heeft hij met het hoesten het gevoel dat hij stikt.
Heeft de huisarts eerder deze week al gebeld en vandaag weer, dus die belt later vandaag terug met advies en tips etc.
Maar vind het zo lastig om te relativeren merk ik. Iedereen in mijn omgeving zegt ah joh bekijk het als een flinke griep, maar je weet het gewoon niet. Kan ineens omslaan.

7 likes

Bij enige twijfel zal de huisarts hem wel nakijken vandaag of morgen en dan kun je hopelijk gerust zijn. :four_leaf_clover: Het ís ook gewoon spannend, omdat het bij iedereen zo wisselend verloopt. Sterkte!

2 likes

Ja, dat is inderdaad ook zo. Merk aan hem dat hij het ook wel spannend vindt, dus dat helpt niet voor mijn gemoedsrust :sweat_smile: (vanuit hem logisch uiteraard).
Dat wisselend verloop is wel echt bizar vind ik, zijn partner was er na een paar dagen vanaf en was hooguit wat verkouden. Terwijl ze dus hetzelfde virus hebben.
Bedankt voor je bericht :hugs:

1 like

Als je echt bezorgd bent zou je een saturatiemeter kunnen bestellen, zolang de saturatie goed blijft hoef je iig niet aan opname te denken enzo. Als mijn ouders corona krijgen dan bestel ik er wel eentje voor ze!

3 likes

Mijn hoogzwangere schoonzus heeft eindelijk haar eerste prik gehaald, echt heel fijn want we maakte ons best wel zorgen. De tweede vaccinatie vindt helaas pas na haar zwangerschap plaats, maar iets is beter dan niets toch?

6 likes

Oh dat is wel een goede, ga ik even overleggen nadat ik weet wat de huisarts heeft gezegd.

1 like

Mijn broertje (die carnaval is wezen vieren) heeft corona… Blijkbaar heeft 75% van alle mensen die op dat feest waren nu corona. En hij is twee dagen geleden nog bij mij komen eten, dus nu mag ik ooook weer gaan testen en weer al mijn plannen afzeggen. Arghhh, het houdt niet op, dit is mijn derde test in drie weken?!

1 like

De bestellink doet het niet

2 likes

Oh hopelijk een sarcastische website dan

2 likes

Ik hoop dat het nep is en iedereen het gaat bestellen en dat de maker van de website alle inkomsten doneert aan het maken van een vaccin

13 likes

Ik was ook nieuwsgierig want dit kan toch niet waar zijn, maar hij werkt wel helaas. Laden duurt heel lang, maar je kunt de kit wel bestellen. Bij het invoeren van de verzendgegevens ben ik uiteraard gestopt :sweat_smile:

Screenshot

En dat ze een glitterbom ontvangen in de bus

Zag deze voorbij komen en genoot er erg van…

48 likes

Gevolgen voor de vruchtbaarheid my ass

48 likes

Ik hoop zo dat dit niet echt is!
Ergste is nog wel dat er mensen zijn die dit serieus gaan bestellen.

Is dit niet gewoon illegaal ook?

4 likes

‘U kunt erna wat koortsig/ziekig zijn maar gaat binnen een paar dagen over’ :laughing:

3 likes

Als ik iets van geschiedenis heb geleerd is dat een dodelijk besmettelijk virus via de post versturen best wel strafbaar is gezien je het zo als wapen kan inzetten. Maar als de ontvanger toestemming geeft om het te ontvangen… misschien is het dan anders. Raar is het in ieder geval wel.

Volledig veilig en goedgekeurd vaccin: nah
Speeksel van een wildvreemde besmet met een dodelijke ziekte: prima kom maar door

14 likes

Ja maar deze persoon kan het ook zomaar gebruiken om een derde te besmetten ofzo? Busje opentrekken en over iemand heengooien… lijkt me zwaar verboden deze website dus kan me haast niet voorstellen dat het serieus is.

2 likes

Naaahh inderdaad, misschien wel een goede om hier gewoon melding van te maken bij de politie oid? Dit is zo bizar

Edit: of naar ons welbekende vaste youtubedistributeur Boos