Caronatopic #13

Ik ben ervan overtuigd dat het nep is maar misschien heb ik toch nog teveel vertrouwen in de mens

2 likes

Ik geloof ook niet dat dit echt is, denk van een journalist of zo.

Ik weet niet waarom maar dit deed het 'm voor mij:

ā€œU bent verzekerd van de beste kwaliteit virus voorzien van alle nieuwste snufjes en wetenschappelijke inzichtenā€ :sweat_smile:

11 likes

Ik ga morgen een weekend naar limburg :sweat_smile:. Helleppp

3 likes

Ik ben zo benieuwd dat ik bijna zou willen bestellen maar ik ga natuurlijk niet mā€™n adres met hen delen of geld overmaken in die ā€œbeveiligdeā€ omgeving (of geen idee hoe je moet betalen eigenlijk)

Plottwist, ze verzamelen zo de adressen van mensen die echt veeeel te ver gaan en iedereen die zoā€™n kit besteld krijgt later een boete/aantekening bij de politie/whatever

5 likes

het is al in het nieuws haha

https://www.destentor.nl/binnenland/ongeloof-om-website-die-claimt-coronavirus-in-buisje-aan-te-bieden-dit-is-niet-de-bedoeling~a59f5f5c9/

En zelfs Tim staat al in het bericht met een tweet

1 like

Wanneer niet :joy:

9 likes

Dat is denk ik illegaal haha, want mensen ā€˜in de val lokkenā€™. Denk eerder een journalist dan

1 like

Haha was ook niet serieus bedoeld. Alhoewel het wel heerlijk zou zijn als het mocht natuurlijk

1 april valt iig vroeg dit jaar. Dit kan toch gewoon niet echt zijnā€¦ overigens vind ik de grap ook echt smakeloos, dit zijn niet het soort dingen om zo grappen mee te maken in deze situatie in NL vind ik

1 like

Ik zou die keuze heroverwegen :grimacing:

1 like

Ho Ho Ho! We hebben de toeristen nodig ja.
Ik ga trouwens kijken of de kerstmarkten alsnog open gaan morgen.

Edit

Joepie :santa:t3: :christmas_tree:

4 likes

Ik rij net met mā€™n blonde schedel naar de plek waar ik dacht dat de teststraat nog was. Maar ben je gek want daar was die dus niet meer HAHA zo dom. Maar ok ben getest.

2 likes

Haha ik was daar ook al bijna naar op weg vorige week. Hopelijk negatief en ben jij niet die 1 op de 71. :cold_face:

2 likes

Ruim 23.000 besmettingenā€¦ Gaan we 2022 nog wel halen?

7 likes

En meer mensen in t ziekenhuis dan vorig jaar op deze datum :sob:

Ik wil een lockdown van essentiele winkels alsjeblieft. Of gewoon weer max aantal mensen. Maar eigenlijk moet alles gewoon een paar weken plat.

Hier zijn eindelijk de tafels in de kantine uit elkaar. Niet dat dat helpt denk. Ondertussen wel snotterige collega. En een met corona thuis, juist degene die t vaccin niet mocht dus hoop dat ze er goed doorheen komt.

2 likes

En ik een halfjaar geleden maar denken dat we nooit meer die 10.000 aan zouden tikken als mensen gevaccineerd waren. Wat een grap. Ondertussen gaan mensen ongetest, snotverkouden en met een fikse hoest gewoon naar werk. Fantastisch.

7 likes
Krijgen we dit jaar nog een lockdown?
  • Ja, niet-essentiĆ«le winkels, horeca, theaters etc. gaan volledig sluiten
  • Nee, 2G komt er en dan gaat alles open en blijft open
  • Die komt er nog wel, maar pas in 2022 als 2G ook niet voldoende effect blijkt te hebben

0 stemmers

1 like

Ja, ik denk een korte lockdown en daarna 2G. Maar puur op basis van gevoel natuurlijk.

3 likes

Ik dacht dat ze gister in de kamer akkoord waren gegaan met de coronapas voor winkels als dat nodig blijkt toch? Ik denk daarom dat de winkels niet dichtgaan, maar dat die maatregel er dan wel komt.

2 likes

Het is afgelopen uit.

1 like