Caronatopic #13

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik verlang terug naar een week geleden, toen mijn reuk in zoverre terug was dat ik wel lekkere dingen rook (eten, parfum, douchespul), maar vieze dingen niet (hondenpoep, natte hond, koeienmest). Dat was echt een prettige fase in mijn post-covid-leven.

17 likes

Dit kreeg ik net in de brievenbus tussen de folders :sob:

6 likes

Vooral niet verder promoten die idote ideeën zou ik zeggen

Bedoel je dat ik het hier post? :joy:

Er zijn vast heel wat zieltjes te winnen hier. :crossed_fingers:t2::+1:t2::rofl:

10 likes

Brb even een qr-code voor jezus aan laten maken

9 likes

Over vreemde post gesproken: ik kreeg net een scam-mail, zogenaamd van de GGD, waarin staat dat ik een boosterprik moet halen (maar link leidt naar een bankomgeving). Gelukkig was de mail zo slecht geschreven dat ik het meteen zag + er staat dat de booster verplicht is haha.

Samenvatting

4 likes

Zou dit wel even melden bij de GGD, genoeg mensen die hier wel in zouden trappen. Wellicht kunnen zij een waarschuwing oid delen op hun site

3 likes

Stond gelukkig al op hun website dat die mail rondging inderdaad!

1 like

Liever naar de hel dan naar de ic

4 likes

Vriend heeft gister z’n booster gehad (zorg). Vandaag wat verhoging, rillerig etc. Maar eigenlijk maar heel kort. Nu gaat het alweer beter. :partying_face:
( ik heb zelf prikangst/angst voor wat ik ervan ga voelen en vond mijn vaccins heel spannend, dus ik houd iets te nauw in de gaten hoe het met hem gaat geloof ik haha)

2 likes

Ik ben sinds gisteren mn reuk kwijt en ik vind het ZO bizar. Hopelijk komt t snel weer terug!

2 likes

Ik ben echt in shock, mn tante van 81 kan pas de 24e voor de booster. Dus ik ging kijken qua priklocatie. Is t gewoon maar 4 dagen open. En niet eens hele dagen. En ook maar 1 locatie in de buurt.

ik erken mijn zondes met liefde, heil satan ❤️‍🔥666❤️‍🔥

4 likes

Is een beetje hetzelfde

2 likes

Bedankt deze mail kan ga ik gebruiken voor een les Nederlands. Zoek de fouten. :grin:

5 likes

Oh prinses Beatrix heeft Corona.

Weten ze waar ze het heeft opgelopen? Ik hoop dat ze geen ernstige klachten heeft

1 like

Souveniertje vanuit Curaçao meegenomen dus.

Ja ik kijk Blauw Bloed, kom ik eerlijk voor uit haha.

23 likes

Ik hoop dat ze er niet te veel last van heeft.

Denk dan Curaçao idd. Ze heeft wel 2 vaccinaties en boosters gehad. Moet vast goed komen.

1 like