Maar wat is nou concreet het plan? Wachten totdat er genoeg mensen gevaccineerd zijn of Corona hebben gehad voordat we weer terug gaan naar ‘normaal’? Dat wordt toch echt een gebed zonder end
Ben trouwens wel benieuwd of wanneer ze het in de zorg gaan registreren of er dan niet nog meer een personeelstekort ontstaat? Want ken nog best veel zorgmedewerkers die nog niet gevaccineerd zijn.
Maar waarom zou dat niet zo zijn?
In Denemarken is nu toch goed te zien dat bij een hele hoge vaccinatiegraad de ziekenhuizen eindelijk weer de zorg aan kunnen.
Dan is er geen enkele reden om maatregelen in stand te houden.
Elke keer weer dezelfde vraag over na 12 uur in de nacht vermoeiend
Haha ja klinkt idd ver weg als het nog voelt als maart 2020
Zodra de zorg het aankan, moeten er veel mensen nog bijkomen. Veel langdurig thuis met long covid, overspannen, personeelstekort wat er al was…
Weet niet hoe het in Denemarken qua personeel etc was voordat corona begon.
“Moet je dan een half uur rijden voor een test?”
"Als je je laat vaccineren is dat niet nodig "
Hugo raakt verveeld van de vragen.
Benieuwd hoe ons poppodium t gaat doen…of ik politie agentje mag gaan uithangen
En nu gaan we over tot alle talkshows die over alle maatregelingen en versoepelingen weer gaan discussiëren, want wij weten het allemaal beter natuurlijk.
Lijkt me echt vreselijk, dan verdient iedereen echt een salarisverhoging.
De vaccinatie gerechtigde bevolking, dus iedereen boven de 12 jaar oud.
Ik werk zelf in de zorg en wat ik zelf ervaar is ongeveer 60 procent gevaccineerd en 40 procent niet. De zorg is al ontzettend hard aanpoten en weinig personeel dus denk niet dat ze ooit over kunnen gaan tot vaccinatie registratie.
Ja ik ook, echt wel veel mensen die ik ken in de zorg zijn niet gevaccineerd
Holy shit ik vind dit wel echt heel veel. Van ZORGmedewerkers nota bene. Waar gaat het fout met de voorlichting
Ja die Nielson, dude doe gewoon niet. En maar volhouden als redenatie ja ik ben jong dus andere perceptie. Onder welke steen heb je gelegen, er zijn te veel jongeren helaas met corona en/of blijvende klachten
En nu ook echt hard overruled door die andere gast aan tafel. Weet zijn naam niet
Wat ik hoor: jong, twijfelen en denken dat je er niet doodziek ban wordt
Dat vind ik echt vrij veel! Maar inderdaad wat ik bedoel, is wel een zwaar dilemma want je wil kwetsbare patiënten beschermen in de zorg maar ja je hebt anderzijds ook wel personeel nodig om überhaupt zorg te bieden… heel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen
De mensen die ik spreek doen het vaak niet i.v.m. religieuze overwegingen
Echt fucking beschamend dat mensen nog steeds niet doorhebben dat we ons vaccineren voor elkáár
Het is vrijwilligerswerk:’) en ik denk zelf dat t wel losloopt hoeveel mensen die niet willen testen / vaccineren daadwerkelijk dan wel komen.
Waar is dat op gebaseerd dan? Zijn dat echt cijfers of denk je dat gewoon omdat je er met anderen over hebt gesproken
Vind 40 wel echt heel veel