Caronatopic #12

Ik was wat koortsig en moe na de tweede prik en ik heb ook heel bizar gedroomd de dagen erna. Had iemand dat ook?
Nu ook aftellen naar volledige bescherming, zo fijn dat het bijna eindelijk zover is!!!

Vandaag 2 weken na mn 2e prik
 Freedom Day!!!1!

Dus lekker binnen zitten en naar het geluid van de wind en regen tegen de ramen luisteren. :relieved:

18 likes

Over 14 uur en 10 minuten ben ik ook vrij :tada:
De corona app telt zo mooi af haha

2 likes

Jeeh vanochtend 2e prik gehad en ging goed ondanks dat ik prik angst heb! Maar scheelt dat de 1e ook al heel goed ging. Mensen ook weer super aardig daar en zeiden dat ze daar ook last hebben van wappies die foto’s nemen. Debiel.
Tot nu toe nergens last van maar je weet het niet haha kan nog komen natuurlijk

2 likes

Ik heb echt al 4 weken nonstop hoofdpijn. Nou heb ik wel vaker veel hoofdpijn maar komt er voor mijn gevoel geen eind aan.

Meer mensen die hier last van hebben of is het gewoon toeval rondom de vaccinatie?

Ik heb 2 weken geleden m’n 2e prik gehad en sinds een week ook non-stop hoofdpijn. Paracetamol + ibuprofen werkt ook niet (goed), heel vervelend.

Ik heb vrijdag mijn tweede prik gehad, en man, wat was gisteren een hel. Ik heb een soort van maagzuuraanval gehad. Vrijdagavond kreeg ik al wat pijn, en gisteren had ik momenten dat ik niet meer wist waar ik het zoeken moest. Tot een keer overgeven aan toe, waarschijnlijk ook van de pijn. Ik had nog een vermoeden dat het van mijn zwangerschap kon komen, maar ik heb nog niet eerder last gehad van maagzuur, en het overgeven kon ik ook niet verklaren. Vanochtend vertelde een vriendin dat ze precies hetzelfde had een dag na haar vaccinatie, en zij is niet zwanger. Vandaag voelt mijn slokdarm nog wel wat rauw, maar heb ik verder nergens last meer van :crossed_fingers:t3: Nu alleen wat hoofdpijn en vermoeidheid, maar dat is peanuts. Zo, heel epistel geworden :joy:

Ik heb nog steeds kapot moe. Ben net rondje gaan wandelen maar dat was wel pittig. Misschien ook wel wat duf van het binnen zitten.
Ik had woensdag mijn 2e moderna prik

Zo dat is snel. Ik hoop hem morgen ook snel binnen te krijgen. Ben namelijk nogal een stresskip. Gezien ik iemand heb gezien die later corona bleek te hebben en zelf geen klachten heb, hoop ik na morgen weer naar buiten te mogen.
Het is maar weer gebleken dat ik echt slecht ga op dit soort situaties en in je eentje zijn helpt dan ook niet echt

Goed idee dat standby staan, maar ben niet meer gebeld gisteren. Maar zit nu te wachten na de prik, en die ene dag maakt mij ook niet uit :sweat_smile:

Ben heel lichtjes misselijk na de 2e prik. Maar iets van niks, vanmiddag gewoon naar mijn nichtje geweest, film gepakt en nog een uur autogereden net

Ik had na mijn eerste prik pfizer echt 2/3 weken hoofdpijn, en 4 dagen een pijnlijke arm. Zag best tegenop de 2e prik, maar 0 bijwerkingen gehad! En totaal geen hoofdpijn deze keer. Zo fijn! De eerste keer vond ik de prik ook echt pijnlijk, maar de 2e keer voelde ik het gewoon niet. Misschien een opbeurend bericht voor de mensen die last hadden van de eerste prik en daarom tegenop de tweede prik zien.

3 likes

Hoe is het gegaan vandaag?

1 like

Best wel goed eigenlijk! Slechte nacht door pijnlijke arm, voelde me vanochtend niet helemaal jofel maar nu eigenlijk gewoon top! Lief dat je het vraagt :slight_smile:

3 likes

tijd voor een poll

had jij klachten na de 2e prik?

• nee, amper of geen
  • ja, een beetje
  • ja, heel erg

0 stemmers

Dat was ik, bedankt! Toen wij weggingen stond er op die pagina nog geen informatie over Belgie, zie dat ze het nu net op tijd toegevoegd hebben.

Wij zijn zaterdag al vertrokken om de test te ontlopen, maar zag net dat ze pas vanaf vandaag controleren :sweat_smile:

Overigens heb ik die testlocatie op Antwerpen centraal wel gezien, maar PCR is nogal onhandig voor maar een weekendje weg. Bij een apotheek in de stad deden ze wel sneltesten, maar moest je een Belgisch ID hebben.

1 like

‘Heel erg’ klinkt alsof ik weken ziek was haha, maar ik was 1 dag echt ziek (hele dag in bed gelegen) en 1 dag nog niet echt fit. De dag erna kon ik weer sporten en ging het weer prima

1 like

Wat denken jullie trouwens dat er deze week tijdens de persconferentie bekend wordt gemaakt over de clubs/horeca?

• Clubs blijven dicht
  • Clubs mogen beperkt weer open (tot 02.00 bijvoorbeeld of met met beperkt aantal mensen)
  • Clubs gaan weer helemaal open (met QR-code uiteraard)

0 stemmers

Ik ben ook wel benieuwd wat jullie op dit moment vinden van de maatregelen die er nog zijn, gezien de ‘nieuwe’ coronasituatie waar we nu in zitten. Op het begin was ik echt hĂ©Ă©l erg pro alle regels en klakkeloos alles volgen, maar ik merk toch dat ik langzaam begin te denken: okĂ©, we zijn nu in een situatie waar het besmettingsaantal niet meer het belangrijkste getal is, de ziekenhuisopnames zijn flink lager, het kan niet zo heel lang meer duren voor iedereen ingeent is en dan is het toch wel echt tijd om alles weer open te gooien. Vooral het hoger onderwijs, ik vind het onbegrijpelijk dat er nu over gesproken wordt om dat nog steeds dicht te houden en de introducties niet door te laten gaan. Omdat de situatie nu zo anders is dan een jaar geleden. Maar ja, corona is er natuurlijk nog wel. Vind het echt lastig, maar neig nu toch meer naar ‘weer openen’.

11 likes

Ik was een nacht en dag goed ziek, daarna enkel wat moe. Maar ik had enorm veel pijn aan mijn niet prik arm+schouder en kon het nauwelijks bewegen. Vond het wel een gekke bijwerking.