Caronatopic #12

Gisteren 2e vaccinatie, voelde vrij weinig. Tot vandaag. Dat sloeg wel ff in toen ik thuis kwam na werk :sweat_smile: Nu ook lichte koorts, dus lig nu met dubbele dekens te chillen met thee. Weet in ieder geval dat mijn lichaam hard bezig is, dus ben mezelf aan het cheerleaden (‘Go lichaam go!’).

5 likes

Mijn vriendin heeft gister de 2e vaccinatie gehad en zegt dat ze alle geuren en smaken ineens veel intenser ervaart, hebben meer mensen dit? Heb die bijwerking nog niet eerder gelezen :joy:

Geen corona gegad overigens dus het is niet een long covid klacht die nu weer normaal is

Nu 24 uur sinds mijn 2e Pfizer. Was natuurlijk al op m’n hoede door alle verhalen, maar in mijn omgeving had eigenlijk niemand last van de 2e Pfizer. De prik vond ik gemener dan de eerste. Mijn arm deed/doet echter duidelijk minder zeer dan de eerste, ik kon er gewoon voorzichtig op liggen in bed deze keer. Nu alleen onrustig geslapen en 's nachts kreeg ik opeens koud/warm/koude rillingen, maar na 5 min trillen was het weg.

2 likes

Ik weet dat het saai is om te lezen waar iedereen last van heeft maar misschien ter geruststelling: ik heb zowel van de eerste als de tweede vaccinatie niks gemerkt

29 likes

Hier ook! Eergisteren de tweede Pfizer gehaald, prik voelde ik twee keer ook niks van en mijn arm ook amper. Wel wat misselijk maar ik ben ook zwanger dus kan goed daarvan zijn. Ben blij dat het erin zit.

1 like

Ik heb nog steeds hoofdpijn na mijn moderna vaccin van woensdag.

1 like

Ben blij met mijn vaccins. :slight_smile: Ben nu al een tijdje volledig gevaccineerd en laatst 1,5 uur bij iemand in de auto gezeten die later op de dag klachten begon te ontwikkelen en daarna positief is getest op Corona. Ondanks dat het volgens mij niet hoeft als je al beschermd bent heb ik mij toch voor de zekerheid laten testen op dag 5 en ik ben negatief! :tada:

31 likes

Tweede prik zit erin! Nu kwartiertje wachten. Deze locatie was de eerste keer al megarustig, maar nu al helemaal. Prikkers stonden te kletsen met de mensen aan de balies en de persoon die in de gaten moest houden of niemand stiekem eruit naait ook. Die werd geseind van joe komt iemand aan, kwam ie ook echt helemaal op me aflopen :joy: ik ga nergens heen hoor vriend, pas als die pfizer in mn arm zit

2 weken zijn om! Party :partying_face:

19 likes

Oh raar, het is niet eens verplicht om die 15min. te wachten dus als iemand dat niet wil gewoon lekker laten gaan toch

Ja ik doe dat wel gewoon, vind ik niet zo heel erg. Liever hier 15 min chillen dan ineens in de auto helemaal out te gaan ofzo :joy: We zitten hier met 5 man haha. En eentje knoopt nu een gesprek aan met een meid die oooooverduidelijk denkt laaaat me met rust. Heerlijk ongemakkelijk, dus vermaak ik me zeker 15 min mee

Man bij de uitgang zei tot ziens. Nee nee maat, want ik heb er al 2 :tada::tada:

8 likes

Nog 5 dagen om over de 14 dagen te zijn. Ben zo ongeduldig. Ik laat al weken de yoga aan mij voorbij gaan. Vanaf volgende week zondag zou ik dan eindelijk weer mogen/kunnen van mijzelf. Ik kijk er naar uit, ondanks dat ik normaal gesproken uitkijk naar het einde :joy:

Ik heb gisteren ook m’n tweede gehad :partying_face: maakte me wel zorgen want ik heb kort geleden nog een andere vaccinatie gehad en heb een auto immuun ziekte maar ik voel me prima. Vanochtend zelfs nog m’n schouders getraind, dat deed wel een beetje pijn haha :joy:🥲

3 likes

Gisteren tweede prik gehad. Had de vorige keer meer last gehad van mijn arm omdat ik van die rare tiktok bewegingen had gedaan geloof ik :joy: Deze keer ook wel last van mijn arm en het is doorgeschoten naar mijn sleutelbeen. Voor de rest beetje moe maar voor de rest nergens last van. Super blij!

Ik werd vanochtend door de ggd gebeld of ik eventueel standby kon staan voor spillage vanavond, word tussen 20.00-21.00 gebeld. Heb een afspraak voor morgen staan, scheelt toch weer een dag als ik mag komen :laughing:.

7 likes

Ik heb donderdag m’n tweede prik gekregen en heb sinds gisterochtend een grote rode bult net onder de prikplek. De bult is echt mega gevoelig en voelt warm aan, hoop dat het snel weer over is. Echt zo blij dat ik ze nu allebei heb gehad :pleading_face:

1 like

Ja, ik! Zelfs toen alle klachten weg waren (Koorts, spierpijn etc.) bleef ik nog een paar dagen alles heel sterk ruiken.

Bizar genoeg werd ik ook direct weer misselijk van een aantal geuren waarvan ik tijdens mijn zwangerschap ook kotsmisselijk werd.

Ja wel echt een fijn bericht! Ik had van de eerste ook totaal geen last, vandaag de 2e gekregen en ga morgen op vakantie dus knijp ‘m een beetje. Hopelijk ook geen klachten tijdens de treinreis!

Goed om te lezen dat er hier weinig mensen klachten hadden na de prikken! Hier had ik na zo’n 12 uur gemeld dat ik er geen last van had, na een paar uurtjes kreeg ik wel rillingen. Na mijn werkdag (ik werk thuis, had geen zware werkzaamheden gepland staan bewust) temperatuur gemeten en had ik koorts. Maar ik had gewoon eetlust dus zo ziek was ik ook weer niet haha. Die avond dus lekker gechilld en optijd naar bed en de volgende dag was het over. Wel wat hoofdpijn gehad maar dat heb ik vaker dus om te zeggen dat het door vaccin kwam weet ik niet. Het was iig goed te onderdrukken met paracetamols.

Het aftellen tot eindelijk de 2 weken voorbij zijn heb ik ook, ik ben zo blij! Hoop dat dit gedoe snel over is en het mee gaat vallen met de gemuteerde varianten. Mijn moeder is ziek, die kan Corona er momenteel ook niet bij hebben ivm behandelingen dus ik ben voorlopig nog wel voorzichtig maar ik ben blij dat ik over een kleine 2 weken zelf antistoffen heb zodat haar omgeving steeds meer volledig “beschermd” is. Zelf is ze gelukkig ook gewoon gevaccineerd dus ik ben zo blij voor haar dat ze de regels thuis/met familie wat meer los durft te laten. Dit voor nog een “fijne” tijd samen!

10 likes