Ik ben nu officieel volledig gevaccineerd. Twee weken geleden laatste prik, QR-code werkt en ondanks alle onzekerheden met varianten voelt het een beetje alsof ik ongeschonden de eindstreep heb gehaald haha.
Nou, tot nu toe 0 bijwerkingen op een licht gevoelige arm na.
Zou bijna twijfelen of ze me wel gevaccineerd hebben haha.
Moet zeggen, dit vaccinatieproces komt mijn naaldenfobie wel ten goede.
Jeej 2e prik zit erin! Echt zulke aardige mensen allemaal bij de priklocatie. De arts benadrukte nogmaals dat vaccinatie echt geen invloed heeft op de zwangerschap en Corona juist een ernstiger verloop kan hebben als je zwanger bent. Er waren allemaal zwangeren en je zag gewoon dat het die arts goed deed haha. Ben zo blij dat hij erin zit! Vandaag is eigenlijk geen praktische dag om eventuele bijwerkingen te krijgen want ik heb een bruiloft maar liever wat bijwerkingen en wel gevaccineerd dan toch weer risico lopen.
Ik heb hetzelfde, voelde deze ook veel beter, maar werd ook een beetje op een andere plek geprikt (meer richting de achterkant van m’n arm). Heb een beetje spierpijn, maar verder voel ik me wel prima!
Ik ben hier ook gevaccineerd en vond het echt een toplocatie (eerste keer alleen erg warm in wachtruimte). Weet niet hoe het op andere plekken gaat maar als het vergelijkbaar is, is dat in ieder geval iets dat wél top gaat haha.
Yes, ik ben ook zwanger en heb net mijn tweede prik gehad, zo blij! Over twee weken kan ik me eindelijk wat veiliger voelen.
Misschien kun je hem dat artikel doorsturen en kan hij het haar laten lezen?
Net mijn tweede gehad! Nu even een kwartiertje wachten. Was weer top geregeld en zulke lieve mensen
Ja die pijn in de oksel is echt zoooo vervelend. Zit nu op dag 5 naar de tweede prik en ik heb het idee dat het nu eindelijk minder begint te worden. Vond het vervelender dan de spierpijn in m’n arm
Nou 8 dagen na mijn tweede vaccinatie en ik voel mij eindelijk weer een beetje mijzelf. Vooral de misselijkheid en hoofdpijn waren echt verschrikkelijk. Ik ben nog wel een beetje misselijk, maar het valt echt mee in vergelijking met de rest van de week.
Ja, heb ik overwogen maar wil me er eigenlijk niet meer mee bemoeien. Ik geef om ze en natuurlijk ook om hun baby en ik maak me zorgen om hun benadering, maar dit zijn keuzes die ik hun samen en haar als zwangere niet wil opdringen.
Baal zo erg. Vorige week vrijdag mijn tweede prik gehad. Blijkt dat ik woensdag met iemand heb gewerkt die positief is getest gisteren. Ben in een klein hokje geweest waar zij net daarvoor had gezeten en nog met haar gesproken op afstand maar geen 1,5 m.
Zul je natuurlijk zien dat ik het nu heb opgelopen. Ben je vrij voorzichtig geweest al die tijd. Dit zorgt echt voor paniek bij mij
Als ik de beschrijving zo lees was dat de extra aflevering van Plan Coeur (Hook up Plan) seizoen 2, aflevering 7.
Allerlaatste aflevering van Plan Coeur/The Hook Up Plan (2e seizoen).
Haha, ik had nog niet gezien dat @Revelry al reageerde, maar die is het inderdaad!
Ik zit as we speak in de wachtruimte en iemand voor mij is gewoon aan het werk. Laptop mee alles :’)
Iemand vroeg hier toch laatst iets over waar te testen in België? Dit al gezien?
Where can I get a NAAT(PCR) or rapid test outside the Netherlands? | netherlandsworldwide.nl
(kwam hierop via de ANWB)
Hahaha degene naast mij belde gisteren gewoon in bij een call. ‘Sorry ben wat later, had die prik hihaho’
Ik had ook mijn werktelefoon mee om wat te doen in de wachttijd. Mocht (gelukkig) in de baas zijn tijd de prik halen.
Oh men ik ben ineens zooo moe. Ik ben altijd moe maar dit is wel extreem (gisterochtend m’n prik gehad).
Ik voel me vandaag, dag 3, eindelijk weer wat beter. Dinsdag geprikt, woensdag zooo misselijk en gisteren nog heel moe. Vriend was ook misselijk en heel duizelig, die voelt zich ook weer wat beter gelukkig!