Colleges worden bij ons sowieso (pre corona al) opgenomen voor deeltijders en mensen die een goede reden hebben (bijvoorbeeld medisch, topsport etc) om colleges te missen en dus opnames nodig hebben. Live in de zaal is altijd beter dan een opname, maar wat ik schets vind ik in ieder geval 100x beter dan zo’n domme max 75 man regel. Er zijn genoeg grote studies met vakken die door 600 man worden gevolgd en dan mogen er 75 mensen aanwezig zijn. Ja sorry hoor maar laat de kiet dan maar gewoon helemaal dicht, want allemaal 1x een college per vak mogen bijwonen op de uni zelf hebben we natuurlijk precies niets aan. Als de rest van de colleges dan via livestream/weblecture bekeken moeten worden, dan kan dat ene college wat je op de uni bij mag wonen er ook nog wel vanuit huis bij. Doen we al 1,5 jaar zo, dusja dan laat het lekker zo. Want vind het echt idioot dat ze nu doen alsof ze het onderwijs open hebben gegooid, terwijl we er in de praktijk geen kont mee opschieten
Wat Shirma Rouse laatst bij Humberto zei vond ik ook een goede. Als je je vaccinatie hebt gehad heb je heel leuk die QR code en heb je toegang tot de evenementen die nu wel mogen. Zonder coronatest. Wantja, je hebt je prikken. Dus dan ben je gevaccineerd, heb je misschien alsnog gewoon corona zonder klachten en loop je lekker iedereen te besmetten. En dat mag dan allemaal maar, maar owee als we met meer dan 75 man in een zaal zitten die niet zo fantastisch is geventilleerd, want corona. Ja dikke doei, ik wil na 1,5 jaar gewoon eens fatsoenlijk onderwijs