Dan ben ik wel zo’n bitch die zou zeggen je bent ook vroeger gevaccineerd dat betekent ook niet dat je onvruchtbaar bent. Of waren dat andere vaccinaties? Bizar dat ouders zoiets hun kind kunnen wijs maken en daar bang voor maken
Dat was wel een stuk fijner geweest ja.
Ik zie nu in de brief ook dat het pas vanaf 16 augustus besteld kan worden. Al had ik dan mijn website een ander response laten geven dan dat jebent " geblokkeerd"
Ik werd vandaag onverwacht met drie zoenen bedolven. Naast dat ik verstijfd en in shock was, dacht ik ook meteen: stel nou dat zij zelf geen corona heeft, maar die ander die ze voor mij zoende het virus op de wang had zitten. Dan kan het nu ook op mij zitten. Teveel forum
Als je maar niet aan dezelfde dixie gelikt hebt!
Haha ik heb ook college van hem gehad. Zo sneu voor hem, zijn colleges waren echt top
Nee ik heb hier geleerd dat zeker niet te doen! 1 likker per dixie
Ja ik had die van hem dus tijdens corona, echt jammer. Maar vond de opnames al top en heb echt gelachen om die man
Dit maar vooral omdat ik denk dat voor die tijd wel weer de besmettingen zullen stijgen.
Ik denk eigenlijk dat het wel doorgaat, maar ze later spijt betuigen omdat het toch niet zo’n goed idee is omdat de besmettingen best wel erg hoog waren op die datum.
Oef nee, ben tegen die tijd 8 maanden zwanger. Liever nog even iedereen uit mijn buurt en goed excuus bij kraamvisite daarna om ze te weren haha (los daarvan geloof ik het niet dat dan alles weer kan zonder consequenties)
Heeft iemand ook veranderingen in haar menstruatie cyclus na de tweede prik? Had eigenlijk al een week ongesteld moeten worden . De kans op een zwangerschap is heel minimaal trouwens
Is al redelijk wat over gepost. Via de zoekfunctie kun je er wat over vinden.
Zijn ook artikels op nos en rtl geweest
Mijn cyclus is na 2 maanden nog steeds raar. Ik wacht al 4 dagen. Maar zo lang er geen babynimf in mij zit maakt het mij niet heel veel uit.
Ja, zowel na de eerste als na de tweede prik een (veel) langere cyclus.
Nu je t zegt, ik was tijdens de 2e prik ongesteld dag 1 en verder niet meer gebloed. I dont mind tho.
Ja, ik heb een week na mijn eerste prik spotting gehad terwijl ik al 2 jaar niet ongesteld was geweest (prikpil). Zat er 10 minuten daarvoor nog over op te scheppen Bij de tweede prik nergens last van en sindsdien ook niet meer ongesteld geweest, zoals normaal dus.
Een tijdje terug toen het niet meer verplicht was om binnen een mondkapje te dragen zeiden veel van jullie dat niet voor te kunnen stellen en toch door te blijven gaan met het dragen. Dus ben benieuwd of het inmiddels al veel normaler is geworden (zie hier iig vrijwel niemand meer met mondkapje, vaak zijn het toeristen).
Draag jij nog een mondkapje binnen? (winkels etc)
- Ja
- Nee
- Dat heb ik gedaan totdat ik volledig beschermd was
- Eerst een tijdje wel gedaan, daarna niet meer
0 stemmers
Dat blijf ik doen tot mijn 2 weken na mijn vaccinatie.
Ik zie in de supermarkten de laatste tijd wel weer meer mensen met mond/neus-masker lopen, vergeleken met 3 weken geledne.
Moet zeggen dat ik dit wel echt lastig vind. Ik ben echt voorzichtig en zou hem het liefste wel nog dragen tot ik volledig beschermd ben (nog een paar dagen nu, yes) maar ik merk dat mensen me zooo erg aankijken en en m’n vriend wordt er ongemakkelijk van ofzo. Maar heb toen bedacht dat ik alleen boodschappen ging doen op hele rustige tijdstippen (zonder mondkapje) of bestellen bij picnic of crisp. En heb niet meer gewinkeld Alleen een keer 1 winkel in om snel iets te halen. Maar gelukkig ben ik bijna helemaal beschermd, dan zou ik wel weer iets meer durven.
Nee ik vind mondkapjes heel erg ongemakkelijk. Ik ben ook niet bang om corona te krijgen ik zorg gewoon voor afstand in supermarkt/winkels daar let ik nog steeds erg op.