Caronatopic #12

Collega van mij had pas in de 2e nacht klachten. Volgensmij staat het ook op rivm site dat de klachten in de eerste 3 dagen kunnen komen.

1 like

Ik snap jou frustratie, maar ik zou ze lekker laten gaan en dan komen ze de problemen vanzelf tegen. Eigen schuld, zou ik dan denken :eyes:

13 likes

Ik ben afgelopen weekend geweest naar Parijs en ze vragen de pass echt overal. “Zelfs” bij de mcdonalds. De meneer na ons had geen pass en die mocht zijn koffie dan niet ter plaatsen nuttigen maar moest naar buiten.

2 likes

Helemaal gelijk nu ook gezegd maarja toen heeft ze maar boos opgehangen. Het is ook hun eigen probleem idd

@Daelyss ze blijven beweren dat super veel horeca etc daar niet aan meewerken maar ik lees idd alleen maar andere dingen dat je het wel praktisch overal moet laten zien.
@chasingrainbows probeerde ik ze ook voor te waarschuwen maarja dan is het van dan krijgen we maar een boete blabla grrr

2 likes

Ik zit nu in Frankrijk, maar ze vragen er sowieso om bij de accommodatie.
Hebben 1x op een terrasje gezeten waar ze er niet om vroegen, voor de rest overal.
Dus succes voor je ouders, lijkt me een leuke vakantie :wink:

7 likes

Ik vind dit wel een goede les voor eigenwijze mensen. Laat je ouders lekker gaan en laat ze zelf lekker op de blaren zitten.

33 likes

Ach gut, zo’n man waar ik in de bachelor les van had plaatst op linkedin dat hij zo had gehoopt dat hij zijn laatste jaar voor zijn pensioen eindelijk weer hoorcolleges mocht geven en dat dat door Rutte en De Jonge nu onmogelijk wordt gemaakt met max 75 man. Reageert er iemand met ‘misschien de colleges gaan geven vanaf het circuit van Zandvoort’. Want ja dat mag wel met weet ik het hoeveel man. Reageert die docent met ‘goed idee, dan kan ik dat meteen combineren met een bezoek aan mijn kleinkinderen die daar in de buurt wonen’ :pleading_face::pleading_face::pleading_face:

14 likes

Ik heb echt veel te lang gedaan over je eerste zin. Ik snapte maar niet dat het over je opleiding ging. Ik dacht het tv programma De Bachelor :joy: tot ik een zin verder las haha.

Maar echt krom die regels ja

10 likes

Haha had les van Tony jr :rofl:

1 like

Overheid: Hier heb je een brief, hiermee mag je gratis twee zelftests bestellen.
Ik; Oh, bedankt!
Also de overheid: Het lijkt er op dat vanaf jouw IP-adres in korte tijd te veel codes zijn ingevoerd. Hierdoor is de toegang tot deze pagina geblokkeerd en kun je geen zelftest aanvragen.

10 likes

Er is een kindje van anti vaxxers op bezoek en die zei net huh ben jij gevaccineerd maar dan ben je nu onvruchtbaar :frowning:

En ik ehhh nee
Echt hoe ga je hiermee om

13 likes

Slaan.

20 likes

Niks zeggen en zo naar ze kijken:

6 likes

‘mooi, want ik HAAT KINDEREN’

16 likes

Hoe oud is dat kind? Wat erg zeg
Vraag mij direct af of die kinderen wel hun vaccinaties hebben of hebben de ouders dat kon geskipt

1 like

Ik had ook een student nadat ie wist dat ik volledig was gevaccineerd (ik sprak met een collega hierover) ‘Nu bent u onvruchtbaar’. Ik heb toen gezegd iets van ‘hoe weet jij dat?’

1 like

Ik snap sowieso niet waarom die extra moeite, als ze het dan zo belangrijk vinden en makkelijk willen maken. Stuur gewoon elk huishouden meteen die testen.

6 likes

Heb je even plaspauze?

1 like

Het doet echt goed om deze poll nu zo te zien t.o.v. een paar maanden geleden toen het nog zo anders verdeeld was! :heart_eyes:

8 likes

Volgens mij heeft t kind in kwestie die wel gewoon
Vind het ook zoiets om te zeggen ja je ouders hebben het dus FOUT haha

1 like