Die zwangere vrouw wil geen vaccin omdat haar gevoel zegt dat het niet goed is en ze geen risico wil nemen. Het komt over alsof ze het niet wil in verband met haar zwangerschap. Maar haar man wil het ook niet. Betekent dit dat ze geloven dat wanneer hij gevaccineerd zou zijn dit zou kunnen overdragen op haar…?
Voor sommige mensen heb ik nog wel enig begrip, bijvoorbeeld mensen die altijd genaaid zijn door autoriteiten, maar hoe rijker randstedelijker, hoe irritanter
Dacht dat werd gezegd dat zij idd vanwege haar zwangerschap niet gevaccineerd wilde worden, en over haar man werd geen toelichting gegeven, dus geen idee, lijkt me vrij onverstandig van allebei gezien de risico’s voor zwangeren maar ja.
Ik vind het zo stuitend dat de gemiddelde antivaxxer zich gedraagt als een dappere verzetsheld.
Met hun zelf nadenken trui. En dan gewoon de ironie daarvan niet doorhebben.
Als de ggd test negatief is ben je ook niet besmettelijk. Je moet wel een aantal virusdeeltjes hebben om besmettelijk te zijn (en dus ook positief te testen).
Net bij het ontbijtnieuws het nieuws dat je volledig gevaccineerd moet zijn als je de VS in wil, gaat over ongeveer 2 weken in. Mijn collega, niet gevaccineerd, zou in december gaan…
Nou heeft hij nog tijd genoeg om zich te laten vaccineren toch?
Maar even serieus dat hadden mensen toch wel van mijlenver aan kunnen zien komen van het land dat eerst gewoon helemaal niemand binnenliet, omdat ze geen coronagolf wilden?
Maar als je alleen denkt mwah ik heb t niet nodig dan neem je t voor zo’n reis wel neem ik aan.
Misschien is dat voor die groep de oplossing. Alle landen, ook spanje enzo gewoon alleen met vaccinatie. Misschien pak je dan de mensen die denken dat ze t niet nodig hebben.
Ik vond het ook raar, dat zij zich volledig verschool achter haar zwangerschap. Maar dat haar man dan ook niet gevaccineerd was.
Maar hij heeft gewoon principes zei hij 🤷 en dan 5 keer per week testen om je werk te kunnen doen. Je moet iets voor je principes overhebben…
Ik kreeg een volgverzoek op insta van een account dat valse QR codes aanbiedt (met een telefoonnummer erbij🤦🏼♀️) heb ze meteen gerapporteerd en een online melding gedaan bij de politie, daaag sukkels
Ennnn het eerste positieve geval binnen de vriendengroep van mijn vriend. Mijn vriend was niet bij het feestje van afgelopen weekend, de rest wel🙃
Zijn dit dezelfde vrienden waarmee je ziek op vakantie ging? 🥲
Nee ik was met mijn vrienden op vakantie, dit is zijn vriendengroep. Ik ben/was trouwens negatief met een sneltest
Maar altijd als in ALTIJD?! Onder de douche, in bed, tijdens de sex, altijd? Dan echt meteen forever bagel print
Dit was toch ook al een tijd geleden aangekondigd?
Valt me nog mee dat ze het geen muilkorf hebben genoemd in hun dillema
Ik moest echt veel te hard lachen om “dillema”
Pff ik word alleen maar zieker lijkt het wel zeg en m’n paracetamol is op ugh, dit is de enige keer dat ik mezelf toe sta bij zon snelle bezorgdienst te bestellen
Negatief getest
Een Italiaans meisje vertelde me dat je in Italië nu een negatieve test of een vaccinatiebewijs moet hebben om naar je werk te gaan: Tienduizenden Italianen melden zich ziek na verplichte coronapas op werk | RTL Nieuws
Als je niet gevaccineerd bent moet je dus 2/3 keer per week testen en het is niet gratis.
Ook in Zwitserland kun je niet gratis testen. Dan valt het in Nederland echt nog mee, ben wel benieuwd of het testen op een gegeven moment niet meer gratis is.