Caronatopic #11

Yessss ik mag op 20 juni voor de eerste prik :partying_face: zo naar uitgekeken! En ik mag samen met mijn vriend, mijlpaal in de relatie haha

15 likes

Ik heb deze middag mijn eerste prik (Pfizer) gekregen :tada:

Ik voelde me uitstekend tot nu, opeens krijg ik last van bijwerkingen. Ik kruip snel in mijn bed en hoop dat het morgenochtend over is.

2 likes

Nu mijn jaartal waarschijnlijk vandaag aan de beurt is, twijfel ik toch. Wat nu als er wel ineens lange termijngevolgen aanzitten etc… ook omdat ik het al gehad heb en mild

ik weet dat die kans nihil is hoor

Ik zou gewoon een afspraak maken dan is dat in ieder geval gedaan en dan kan je altijd nog afzeggen mocht je bedenken dat je het echt niet wilt.

3 likes

Oh ik hoop vandaag weer 2 jaartallen​:pray::pray:

7 likes

En áls dat al zo zou zijn dan is dat een risico wat (hopelijk) het grote meerendeel van de samenleving toch neemt. We hebben immers een hoge vaccinatiegraad nodig om weer terug naar normaal te kunnen. Ik vind het altijd een beetje egoïstisch als mensen het vaccin niet willen. Je profiteert automatisch mee van het vaccin door de groepsimmuniteit die (hopelijk) ontstaat, maar wil niet je eigen steentje daaraan bijdragen.

30 likes

Dat coronadashboard is nu echt een feestje om naar te kijken!
De vaccinatiebereidheid is ook echt hoog, veel hoger dan eerst

20 likes

Dit zou geen afzeggen maar verplaatsen zijn hè. Maar heb gebeld en daar hadden ze helaas ook niet eerder plek. Maar ga later nog eens bellen, wellicht komt er nog ergens een gaatje.

1 like

Neeeee niet je familie in je hoofd laten komen!!! Echt nergens voor nodig. Het is een mega veilig en heel belangrijk vaccin! You can do it

5 likes

Ja heb ook het idee dat de wappiegeluiden steeds minder worden, heerlijk!

9 likes

Ben het wel met je eens maar uiteindelijk gaat iedereen voor zichzelf… maar ik ga gewoon

4 likes

Mijn vriend belde net voor een afspraak werd hij eruit gegooid, zometeen maar weer bellen maar kan niet wachten tot hij definitief een datum heeft.

Online kreeg hij weinig opties terwijl we echt om de hoek van een grote priklocatie wonen

In het weekend en einde van de dag kan zeker ook

Ik kan echt niet wáchten tot ik m’n prikkoorts heb :heart_eyes: wat is misschien drie dagen ziek zijn nou op een coronavrij mensenleven :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes: zoveel zin innnnnnnnnnn

10 likes

Een vriend van me is om half negen 's avonds geweest

1 like

Oke heel raar misschien. Maar normaal slik ik de pil door en heb niet vaak last van doorbraakbloedingen. Maar nu opeens wel terwijl de laatste keer voor mijn doen vrij recent was. En meen ergens iets gelezen te hebben dat omdat je immuunsysteem werkt dat ie dat ook “afstoot” ofzo. Maar weet niet of ik dat echt gelezen heb of bij de wappies?

Verder op vrij zere arm (gewoon niet bewegen) na geen bijwerkingen.

Zo blij dat de afspraak van mijn vriend staat; nu ik zelf nog maar dan moet eerst mijn jaartal aan de buurt zijn :slight_smile:

2 likes

Ik ben echt benieuwd of er vandaag twee jaartallen komen en hoe snel ik dan een afspraak kan maken. Ik voel een beetje dezelfde zenuwen als die ik altijd had bij het kopen van festivalkaartjes die snel uitverkocht waren, haha. Het enthousiasme en de haast om er zo snel bij te zijn. Het scheelt wel dat dit in ieder geval niet uitverkocht zal zijn.

5 likes

Gisteren de tweede Pfizer gehad :tada:
Maar waarom moet heugelijke moment gevolgd worden door een volledig lamgeslagen linker kant :see_no_evil::crazy_face:
Vorige keer had ik ook echt spierpijn van m’n pink tot ergens halverwege m’n rug, kan niet eens m’n telefoon meer optillen haha. En de wc doorspoelen doe ik nu met m’n andere hand, niet geslapen omdat ik op 1 kant niet kan liggen (volslagen idioot klein leed dit I know :joy:).

Maar de grootste ergernis, tof 2x toe, is dat m’n man (zelfde moment gevaccineerd) nu intens irritant de hele tijd staat te dansen voor m’n neus: “hé! Hé fishing! Moet je kijken! Kan je dit?” :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

13 likes

Sommige dingen veranderen nooit. Mijn broertje, 31, gewoon internet en een telefoon en een laptop tot zijn beschikking, belt toch maar zijn grote zus om te vragen hoe hij een vaccinatieafspraak moet maken.

13 likes