Caronatopic #11

Ja, maar dat is om je identiteit te checken. Dat gaat dus om waar je ingeschreven staat. Je mag verder zeggen naar welke locatie je wil.

1 like

Lief! Heb echt overwogen om niet te gaan maar juist ook wel een mooie kans om een positievere assosciatie met prikken te krijgen! Zaterdag krijg ik de tweede en ondanks dat ik het nog steeds spannend vind, kijk ik er wel minder tegen op.

8 likes

Mooie kijk erop en succes zaterdag :hugs:

Ik hoorde vandaag 2 van mijn collega’s zeggen dat ze zich (voorlopig) niet laten vaccineren. Mijn directe collega omdat ze nog zwanger wil worden en zich druk maakt om vruchtbaarheid. Ook al is er aangegeven dat er vooralsnog geen risico’s zijn. Is ieders eigen keus maar ik dacht toch, meh.

Jammer dat er in de bevestigingsmail niet staat of je Moderna of Pfizer krijgt. Ben wel benieuwd

1 like

Vriend ook datums binnen. Hoppaaa
Thanks ladies!

3 likes

ik wil oooooook, van '93

8 likes

Haha, net naar m’n vriend gerend met ‘Je mag ook!!’. Zit al een aantal dagen te wachten op 1990. Zo blij dat hij nu ook aan de beurt is!

Edit: hij mag 23 juni.

6 likes

Ik zou de 23e al kunnen, maar durf het nog niet in te plannen omdat als ik dan ziek zou worden mijn collega’s echt de lul zijn. Morgen maar bellen of het ook na de toetsweken kan.

Er staat na het maken van de afspraak dat je het alleen om ernstige redenen mag afzeggen, dus denk niet dat ze er blij mee zijn als je zo een plekje voor jezelf wilt reserveren.

Ik dacht dat er bij Moderna maar 3 weken tussen de prikken zat en bij Pfizer 5/6 weken? Of is het bij de ggd allemaal hetzelfde? Vriendinnen die ik het ziekenhuis moderna hebben gekregen hadden er maar 3 weken tussen zitten in elk geval

Ik heb Moderna en gewoon 5 weken er tussen bij de GGD. Kreeg echt pas op locatie te horen welke ik kreeg. Kreeg een sticker met een kleurtje en moest door het poortje met die kleur, voelde bijna als de Efteling :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

Hoopte dat ik in juni nog een eerste prik kon krijgen, maar het is 1 juli geworden :relaxed: Echt tien keer vernieuwd maar de uitkomst bleef hetzelfde haha

Ik hoop echt morgen een afspraak te kunnen maken, dan ga ik ook maar voor 1!

Mijn vriend gaat niet, baal ik wel van

Heel herkenbaar! Ik heb ook ontzettende prikangst. Voelt erg dubbel, enerzijds ben ik blij dat mijn jaar bijna aan de beurt is, anderzijds zie ik er echt enorm tegenop nu het steeds dichterbij komt… weet niet of je er iets aan hebt, maar wat mij de vorige keer met een prik hielp was een soort verdovende pleister plakken van tevoren (had ik bij m’n huisarts om gevraagd)

1 like

Ik voelde mij precies zo, ik ben blij dit te lezen want toen ik dit benoemde keken mensen me zo aan :face_with_raised_eyebrow::joy:

1 like

Nee naar het speciale afspraken nummer! 0800-7070

2 likes

Zo benieuwd wanneer de volgende jaartallen komen! Morgen misschien weer 2?

1 like

Vaccin twins! Alleen ben ik net iets ouder :slight_smile:

2 likes

Triplets :star_struck: @Oprah

3 likes