Kwam pas een paar uur later ofzo. Zag het al wel snel online staan
Appgroepjes barsten los. Love my friends, bijna allemaal al een afspraak gemaakt in de afgelopen 2 minuten
Waar kan je dat zien? Dankjewel!
Wie zie ik 19-6 om 8.45 in t Mecc
Ik ga in gala!
Via die link waar je een afspraak kunt maken kun je ook inloggen met je digid om je afspraken in te zien
Heeel chill, heb alle steden in de omgeving bekeken en de snelste er uit gevist. 21 juni
@Oprah Ik wil ook feestelijk
Gelukt! 25 juni, in de avond op vrijdag en in de buurt!
Ik heb m tijdens voetbal dus ga denk ik maar in het oranje
Je moet dus toch echt Hugo volgen voor de nieuwste updates zo irri (heb wel zān pagina al een tijd open staan ook hierom).
De RIVM site is ook echt 1 min geleden pas aangepast.
27 juni
Jaaaa 20 juni , al ben ik extreem bang voor naalden en kost het mij vast wat slapeloze nachten maar de afspraak staat
1 juli pas, maar ik heb geen auto doordeweeks dus eerder ergens anders ging niet. Kan dan hopelijk wel sexy militairen spottenš
Als ze het tegen die tijd niet hebben platgebrand.
Ik heb 'm ook tijdens Nederlands elftal. Ik heb 'm gelijk met mān man, dus ik zei net tegen m, we gaan in de auto naar t vaccineren al die EK nummers luisteren maar wilde ie niet
Echt bizar dat er nu eindelijk wat tempo inzit! Ik weet nog dat mijn vader mocht (begin 1960) en nu is gewoon mijn geboorte-decennium al aan de beurt!
Is het nou handig om alvast een afspraak te plannen en morgenvroeg te bellen of je eerder kan of nu niks plannen nog en morgenvroeg meteen bellen?
Kan online vanaf de 28e maar wil eigenlijk eerder. Plaats op half uur rijden kan wel een week eerder maar mijn stad heeft een grote priklocatie dus geloof bijna niet dat ik daar niet eerder kan
Dit herken ik ook heel erg. In eerste instantie was ik best wel twijfelend of ik Ć¼berhaupt wel wilde en toen besloten dat ik het wel wil, maar kon ik het nog heel lang voor me uitschuiven en hoefde ik er ook niet echt aan te denken omdat het nog zo lang duurde. Maar nu (zelfde geboortejaar toevallig) komt het allemaal dichterbij en wordt het daardoor ook echter en merk ik ook dat mijn angsten wel weer beginnen op te spelenā¦ Ondanks dat ik aan de ene kant niet kan wachten tot ik aan de beurt ben.
Ik heb ook mega prikangst en stond huilend in de rij. Heb het telefonisch aangeven en mocht evt een begeleider mee. Ze waren echt mega lief, vooral diegene die prikte. Het was zo gepiept en je voelt er echt niks van!
Zo knap dat je wel gegaan bent!
Inderdaad. Het voelde nog āveiligā omdat het vooruit geschoven kon worden maar nu ontkomen we er niet meer aan. En dat is enerzijds goed; hoe meer vaccinaties hoe beter, voor de samenleving en voor onszelf. Maar toch zit dat angststemmetje in je hoofd je ondertussen helemaal gek te maken.
@Barend oh, heel goed om te weten! Dan ga ik dat zeker ook aangeven via de telefoon. Kan ik met mijn moeder een āuitstapjeā maken naar de locatie in Geleen, Maastricht of Roermond. Hopelijk krijg ik dan ook een ijsje zoals vroeger (toen was het ook al een ramp/traumatiserend haha).