Caronatopic #11

Ik heb online een afspraak gemaakt en met wat heen en weer klikken kon ik de 21e terecht. Later even gebeld of er misschien wat eerder plek was en dat ik daarvoor best een uur wilde rijden maar zat echt helemaal vol zei ze. Eerste niet voor de 25e mogelijk.

4 likes

afbeelding

24 likes

Ik lag zo te spartelen van blijdschap dat ik nu bloed uit mijn pink. Zin innnnn.

11 likes

Is het plannen en opties bekijken een beetje te doen op je mobiel of is een laptop makkelijker?

1 like

Prima te doen op mobiel!

2 likes

Aaaah nu komt het echt dichtbij🎊 Kan niet wachten om een datum te hebben

2 likes

Dit aftellen per jaartal voelt echt als de langste oudejaarsavond ooit wel

21 likes

Hahaha mijn man in onze agenda. :rofl:

PSX_20210610_201150

23 likes

MENS tweet het of hou je mond

Ja hoe irritant die tweets haha. Kan ook een hele emmer doen, maar ik dacht ik hou me in

1 like

Helemaal hyped in de trein, dus hopelijk kan ik een beetje snel switchen tussen plannen en m’n agenda checken en anders moet m’n agenda maar wijken!!!

En ga toch voor 2! @degenen die ook zeer milde corona gehad hebben. Als ze de keuze bij mij laten dan beter voor de zekerheid een beetje extra vaccin

Hij doet het al!!

4 likes

19-6 & 24-7

17 likes

Weet je toevallig of ze je adresgegevens checken als je belt?

Lijkt door deze vraag nu net alsof ik iets heel bedenkelijks wil gaan doen, maar dat is het niet.

Ohh yesss, 27-6 en 2-8! Zo blij

5 likes

Ik heb wel mn postcode moeten noemen aan de telefoon vanochtend geloof ik

Edit: oh maar kan ook zijn dat ze dat gebruikte om voor me te kijken wat er dichtbij beschikbaar was

In urk kan je snel terecht :slight_smile:

10 likes

Oh mijn broer is zo ontzettend blij, hij heeft ook net zijn afspraak gemaakt.

Hoewel ik ook heel blij ben dat ik bijna aan de beurt ben (1995) merk ik wel dat mijn naaldenfobie uit zijn sluimerstand wordt gehaald nu. Ik droom nu ook vaak over de vaccinaties en het maakt me bang.

Ik vind het zĂł belangrijk om de prikken te nemen dat ik het er echt voor over heb, maar het blijft wel ff een dingetje nu. Het zal uiteindelijk hopelijk wel meevallen en hopelijk zijn ook alle angsten/zorgen voor niks.

4 likes

Hoe lang duurde het bij jullie voor je een bevestigingmail kreeg?

Ik vraag me af of ze sowieso al wisten dat ze twee jaartallen gingen doen vandaag maar het vanaf nu op deze manier doen om de drukte te spreiden.

3 likes