Deze it-girl houdt me meer bezig dan me lief is
Doe dan: âde is snellerâ en maak het je whatsapp status
Haha
In 2006 was Verdel verkiesbaar voor de Tweede Kamer op de 58e plek van de PvdA-lijst. In een actie voor voorkeurstemmen werd een oproep gestuurd naar alle fans van de Osdorp Posse, waar Verdel elf jaar de mailinglijst bijhield. Om deze actie werd ze door de groep aan de kant gezet.
Ik denk dat als ons Kirsten gelijk heeft, dat ze het pas na 20.00 officieel gaan maken. Dan kunnen we niet meer bellen namelijk. Scheelt denk ik wel een hoop qua overbelasting van de lijnen bij de GGD.
Die Kirsten is echt als een forummer die het huis van een influencer op Funda heeft gevonden. Een hoop interessantdoenerij.
Ik ben heel blij met Kirsten! Tot nu toe een handige informatiebron en tot nu toe klopt het altijd.
En: heb het idee dat zij en @jpaternotte echt wel eerder dingen naar buiten brengen dan anderen (zoals onze lieftallige Huug). Vet chill.
Ik denk dat je gelijk hebt. Als je zo snel mogelijk een afspraak wilt, zou het dan sneller zijn om te wachten met bellen tot morgenvroeg of vanavond nog online?
Ik ken haar vanuit mijn werk als campagnedesko tijdens de Amerikaanse verkiezingen. Buiten die eens in de vier jaar om heeft ze mediatechnisch niks om handen, dus wel slim dat ze nu weer iets heeft waarmee ze weer wat aandacht genereert.
Over Amerika gesproken, ik las deze tweet en dacht dat ze 92 vaccins gingen doneren, whoopdeedoo, maar het zijn er toch wat meer
Dit lijkt wel een Key Race Alert
Geen idee, ik ga het gewoon proberen en anders morgen bellen. Ik verwacht toch niet dit weekend nog te kunnen. Tot nu toe lukt het iedereen in mijn omgeving om het binnen max 1,5 week te regelen.
Mijn ogen kĂșnnen niet verder terug in hun kassen rollen
Volgens mij wil ze gewoon haar boek(en?) promoten
Ik word hier helemaal zenuwachtig van. Kan niet wachten op 1992
Ik vind het bijna jammer dat ik al gevaccineerd ben en al deze spanning moet missen
Haha nog 2 minuten en dan sluiten de lijnen!!
Wishful thinking!
Jaa 1990. Morgen dan 1991!!
Yesssssssssssssssssssss