Hier ook 1990. Had morgen al een werkafspraak om 11.30 uur afgewezen. Zou top zijn als het nog eerder is.
Ik heb echt zin in een feestelijke avond
Ik merk dat die tweets van Kirsten op mijn zenuwen werken. Ik snap sowieso niet hoe ze aan die inside info komt en mensen die heel duidelijk moeten maken dat zij iets weten wat de rest nog niet weet kan ik niet tegen. Om een gen Z term te gebruiken: Kirsten is thirsty for clout
Ik kan dit niet aan!
Ik vind dit dus juist wel leuk haha, beetje spanning en sensatie
Ja dit heb ik dus ook een beetje. Wordt echt nerveus van haar tweets. Terwijl dit nog om een jaartal gaat waar ik niks mee te maken heb nog en voorlopig ben ik helemaal niet aan de beurt nog.
Ik twijfel nog over m’n tactiek als we groen licht krijgen. Bellen of online. Ik wil zsm, al moet ik een uur rijden ofzo, wat is dan handig
Ja idd zo iemand die op social media ‘Echt een zware dag vandaag…’ plaatst en die dan op mensen die vragen wat er aan de hand is, reageert met: ‘Nee dat zeg ik liever niet…’
Ja kan, maar wel pas als 1991 aan de beurt is. Heb nl vandaag afspraak gemaakt voor zowel mijn vriend als ik, maar kon dat niet al gisteren doen. Al zal dat mss per medewerker verschillen.
Dit artikel ook:
https://www.ad.nl/alphen/kirsten-bereikt-dagelijks-1-5-miljoen-mensen-met-tweets-over-vaccineren-meer-dan-trump~aaa6592a/
Er is maar een vraag die me op de lippen brandt: hoe komt ze aan die informatie? En die wordt niet gesteld. Echt irritant!
Ik heb exact hetzelfde: zo snel mogelijk, maakt me niet uit waar. Ik denk dat ik ga proberen te bellen en hopelijk wil de medewerker meedenken.
Kom maar naar Maastricht! Vriendin uit ‘89 kan zaterdag al meteen whoop whoop.
Iemand heeft op haar tweet gereageerd “vanavond al?” en die heeft ze geliked
Spannnnnend!
Bellen!!! Toen ik gisteren aan de lijn hing dacht ik nog, hoe jonger het wordt hoe minder mensen durven te bellen
Bel jij dan gewoon naar de ggd?
Auw, de pijnlijke waarheid.
Volgens haar LinkedIn heeft ze iig wel connecties met de politiek en volgens mij werkt ze ook in de politiek? Ze heeft zelfs voor Obama gewerkt volgens haar profiel.
Maar jongens er is heibel in de politiek! Hugo heeft geen tijd.
Ik begin steeds meer te denken dat ik stiekem een boomer ben, heb nog net geen tattoo met
De beller is sneller!!