Oh fijn om te horen! Kun je ook zien hoe vaak iemand al heeft geprobeerd te vervroegen? Haha
Is geen probleem hoor! Zou niet maanden wachten maar verwacht dat ze er bij de GGD wel iets van een protocol voor hebben dat ze je opnieuw inplannen, en voor de werkzaamheid maakt het niet uit.
Haha neeee dat kunnen we niet zien! No worries hoor en er zijn meer mensen die zeggen ja ik probeer het elke dag even. Als ze gewoon geduld hebben met alle vragen die ik door moet nemen heb ik daar echt 0 problemen mee
Wel goede datum kunnen krijgen?
M’n vriend moet zo en ik ga mee, ga gewoon brutaal vragen of ik al mag wellicht is er iemand uitgevallen
3 juli, maar kan me niet snel genoeg. Hopelijk hebben de nog een gaatje voor je.
Als er te lang tussen zit dan worden er opnieuw 2 prikken ingepland. Dat had ik bijna.
@SuperCoolePinda @Chuckie Thanks! Hopelijk hoeft het niet zo ver te komen, maar fijn om te weten dat er wel een oplossing is mocht het nodig zijn.
Ja ik had eigenlijk verwacht dat daar wel meer ruimte zou zijn? Hopelijk is het een goed teken en willen gewoon heel veel mensen graag gevaccineerd worden
Ja je denkt, oh dat zijn gigantische hallen, maar die priklocatie is niet zo groot.
Iemand die ik ken (overigens risicogroep) wil geen vaccin omdat de lange termijneffecten nog niet bekend zijn, maar laat wel elke paar maanden cosmetisch botox spuiten. Priorities
Ja zo herkenbaar!
Ik merk ook echt opluchting nu onze ouders gevaccineerd zijn. Zoveel minder stress.
Ja, dat is volgens mij al bijna een week. Ik heb vrijdag een afspraak gemaakt maar mag pas begin juli. Heb gebeld maar geen andere opties. Word wel een beetje jaloers steeds van die berichten hier van mensen die een afspraak hebben binnen 1 of 2 weken haha
Nu maar hopen dat het komt omdat alle Bosschenaren gevaccineerd willen zijn 🥲
Blijven proberen (als je zelf wil natuurlijk)! Het is echt een kwestie van mazzel hebben door op het juiste tijdstip te bellen
Kan iemand misschien het telefoonnummer delen waarnaar je moet bellen als je je afspraak wilt verzetten? Op de site staat dat het op de uitnodiging staat maar die heb ik nog niet gekregen (en wel al de afspraak gemaakt). Het lijkt me gewoon een algemeen nummer toch? Alvast bedankt!
Ja, je moet heel erg geluk hebben. Ik vind het toch ook een beetje awkward om steeds te bellen haha. Al zijn ze wel steeds heel aardig!
Ik heb hem
Toch gelukt!
Ja ik loop hier blijer rond dan dat ik was na m’n’n afstuderen
Wooow omdat iemand niet kwam opdagen?? Super toevallig wel!