Ik zou het gewoon doen, je hebt toch elke keer iemand anders aan de lijn dus zij weten toch niet dat je al vaker hebt gebeld?
Zelf heb ik een afspraak voor de 30e staan en ga vrijdagavond/zaterdagochtend bellen of ik in het weekend kan!
Ik zou het gewoon doen, je hebt toch elke keer iemand anders aan de lijn dus zij weten toch niet dat je al vaker hebt gebeld?
Zelf heb ik een afspraak voor de 30e staan en ga vrijdagavond/zaterdagochtend bellen of ik in het weekend kan!
Bij mijn eerste astra ben ik echt flink beroerd geweest, dus ik had echt de hoop dat het nu wel mee zou vallen. Maar nee, weer de hele nacht koorts gehad en liggen rillen en nu echt spierpijn tot in mn enkels. Zelfs mn billen doen pijn Blij als ik mij weer normaal voel.
Haha wow heb idd ook het idee dat mensen rond mijn leeftijd echt zitten te wachten tot ze mogen alsof je in de ticketmaster wachtrij moet haha. Blijkbaar idd ook wel.
Morgen of overmorgen zit ik er ook zo bij (hopelijk).
Zijn er ook mensen die hier voor Janssen proberen te gaan? Mag wss morgen een afspraak maken voor Pfizer/moderna maar twijfel nog of ik mijn afspraak zo wil plannen dat ik hem af kan zeggen voor een janssen prik.
Ik heb toch gebeld en voelde me zooo bezwaard. Kon uiteindelijk toch een week eerder terecht, wel op een half uur rijden
Ik niet (want heb al Janssen) maar on mij heen hebben veel vriendinnen een afspraak staan voor eind juni en gaan ze toch proberen om Janssen te krijgen en dan de afspraak te annuleren.
Ik was vrij sceptisch over de vriendengroep van mijn man. Slechte naleving van de maatregelen enz dus ik was best bang voor hun vaccinatie reactie. Gisteren ging 1993 open, en ze hebben met zijn alle dezelfde dag en dezelfde locatie een afspraak geboekt zodat ze met zân alle kunnen gaan . Dus mijn angst was ongegrond haha. Om 10 uur ging het open en om 10.10 hadden ze allemaal een afspraak gemaakt. Dan ben ik zo blij dat ik welgeteld maar 1 anti vaxxie in mijn omgeving heb
Hoor net dat locatie Brabanthallen heel juli vol zit
Ik merk echt dat ik zoveel beter in mijn vel zit nu er weer steeds meer kan. Ik merk nu pas echt hoe alles het afgelopen jaar toch een beetje flets was en ik mezelf nu weer echt tot leven voel komen. Ik kan weer lekker sporten, mag weer af en toe naar mân werk toe, spreek weer met meer mensen (allemaal gevaccineerd) af om bijv. buiten te barbecuen, kan weer eens een dagje naar een museum, heb weer een vakantie gepland staan om naar uit te kijken etc. Dit geeft me echt zoveel meer energie dan elke dag thuis aan het werk, 's avonds thuis op de bank hangen voor de tv en dat 5 dagen per week, met ook niks om je echt op te verheugen.
Heel herkenbaar! Ik ben ook helemaal aan het opleven. Het is zo fijn om weer dingen te hebben om naar uit te kijken en om deur uit te kunnen zonder angst voor je gezondheid.
Even een hele hypothetische situatie. Stel je krijgt een vaccin waar je twee keer voor geprikt moet worden en vlak voor de tweede prik zou je opeens in quarantaine moeten. Hoe erg is het dan als er langer de tijd tussen zou zitten, dan wat aanbevolen is? Ik merk dat ik zulke domme gedachtespinsels krijg nu het prikken zo dichtbij is
Ik kan vanaf vandaag een afspraak maken voor het normale vaccin en dat ga ik ook doen, maar mijn doel is ook om Janssen te krijgen. Maar stel als Jansen niet lukt, dan heb ik iig al een afspraak staan een paar dagen later ipv een paar weken later.
Ik heb echt 12 weken moeten wachten tussen mn astra vaccinaties en volgens mij wachten ze nu maar 6 ofzo?
Bij astra volgens mij nog steeds 12, mân vader heeft een brief met allemaal vragen aan de huisarts gestuurd , oa over waarom die wachttijd er tussen zo lang is nog steeds.
Oh ik dacht eigenlijk dat het standaard was voor AZ dat er 12 weken tussenzat en dat bij Pfizer en Moderna het om een kortere periode ging
Wat zeggen de mensen die bellen om te vragen of er een eerdere afspraak is? Vraag je dan gewoon of ze een plek vrij hebben gekregen voor eerder en hoef je dan niet weer die hele vragenlijst door eerst?
Ik zit te twijfelen of ik zal bellen of er een plek eerder is morgenochtend, maar als je die hele vragenlijst + mail + telefoonnummer etc weer door moet en het dan nee is voelt het wel als veel tijdverspilling voor hunâŠ
Je hoeft niet de hele lijst door want je kiest in het keuzemenu niet voor afspraak inplannen maar verplaatsen/annuleren. Gaat veel sneller! Ze checken nog even of je geen klachten hebt, vragen je mailadres en telefoonnummer en dat was het volgens mij.
Ja gaat zo snel. Ik had ook al gevraagd naar Boxtel en Zaltbommel, maar die waren rond dezelfde tijd.
@nightlife Oh ik heb vanochtend ook geprobeerd voor eerder maar ik moest wel echt het hele circus door, met de hele vragenlijst etc. Verschilt dus per medewerker weer misschien. (Had wel voor de optie afspraak verzetten gekozen in het keuzemenu). Daarna heeft hij een paar minuten gezocht voor me en vond hij er Ă©Ă©n van âmaarâ drie dagen eerder dan de oorspronkelijke afspraak dus toen zei ik nou dan kan ik het beter laten bij wat ik heb, omdat dat in het weekend is. Voelde me toch een tikkie bezwaard omdat ik zijn tijd had verspild voor niks⊠maar hij zei wel dat ik volgende week gerust nog eens kon bellen.
Ik vind het echt niet erg om voor mensen te kijken of ze eerder kunnen, snap dat heel goed en zou zelf ook zo snel mogelijk willen! En vaak zijn ze super blij als het toch wel lukt. En het is indd wel de bedoeling dat je weer een paar van de vragen moet beantwoorden net als je achternaam/geboortedatum/adres
We waren van het weekend op een camping en ik merkte dat ik me (of eigenlijk hadden we het beiden) toch zoveel veiliger voel nu we beide 2x gevaccineerd zijn.
Dat ik dacht: ja als er nu een debiel tussen loopt die geen fluit geeft om de maatregelen, is dat voor mij als individu toch âminder ergâ. Ofzo.
Maar daardoor besefte ik me ook, hoe angstig kl onbewust geweest ben ofzo? Ik had niet het idee dat ik echt bang was voor Corona of mezelf met Corona. Maar nu ik die geruststelling ervaar besef ik pas dat dat dus wel zo was.